اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرایان عنوان کرد

ثبت حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب

امام جمعه سرایان گفت: حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

ثبت حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

وی با بیان این‌که به مناسبت این روز بزرگ جلسات ارزشمند و خوبی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: تمام مردم باید در این روز به یادمانی با شور شرکت کنند.

امام جمعه سرایان با بیان این‌که 9 دی روزی ماندگار در تاریخ کشور ایران بوده و با دیگر روزها متفاوت است، یادآور شد: در این روز شرایط غبارآلود فتنه و تمام فتنه‌ها برچیده شده است.

نجمی‌پور با بیان این‌که فتنه 88 برخواسته از علل و عوامل مختلفی بوده است، تصریح کرد: فتنه‌گران یکی از مهم‌ترین این عوامل را شبه در انتخابات دانسته که همان‌طور که از نام شبه برمی‌آید یعنی عملی که شبیه به حق است ولی حق نیست.

وی ادامه داد: فتنه‌گران با این عمل خود می‌خواستند قدرت شناسی حق را از مردم بگیرند ولی مردم فهیم ایران با بصیرت و آگاهی چهره فتنه را آشکار کرده و آن را برچیدند.

امام جمعه سرایان اضافه کرد: هر کجا مردم پشتیبان ولایت باشند آن انقلاب پیروز است.

نجمی‌پور با بیان این‌که حماسه 9 دی بیعت مجدد با ولایت فقیه است، اذعان داشت: همه مردم با تجمع خود در این روز پشتیبانی خودشان را ولایت فقیه نشان می‌دهند.

وی به نقش خواص در تمام انقلاب‌ها اشاره کرد و متذکر شد: نقش خواص و نخبگان در همه انقلاب‌ها نقش بسیار مهمی است.

امام جمعه سرایان با بیان این‌که خواص نقش تاثیرگذاری در پشتیبانی و حرکت مردم دارند، خاطرنشان کرد: مسائل حساس هر انقلابی که منجر به پیروزی می‌شود نیاز به پشتیبانی آنها دارد.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول