اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

حماسه 9 دی دفاع مقدس ملت از حریم ولایت بوده است

فرماندار سوادکوه شمالی با مقایسه دفاع مقدس با حماسه 9 دی،گفت: حماسه 9 دی دفاع مقدس ملت از حریم ولایت بود.

حماسه 9 دی دفاع مقدس ملت از حریم ولایت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان با تاکید بر اینکه 9 دی ماه واقعه‌ای باشکوه و با عظمت بوده است، گفت: 9 دی ستاره پرشکوهی در انقلاب اسلامی است که از درون فتنه هشت ماه به وجود آمده است.

فرماندار سوادکوه شمالی با مقایسه حماسه هشت ماهه مردم در برابر فتنه‌گران با هشت سال دفاع مقدس، افزود: ملت ایران در طول هشت سال از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ما دفاع کردند و در حماسه 9 دی ماه نیز مردم از حریم ولایت دفاع مقدسی انجام دادند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه از درون تاریخ پر التهاب شیعه بیرون آمده است، خاطرنشان کرد: 9 دی ماه شکوه ملت ایران برای بیان ارزش ولایت بود.

فرماندار سوادکوه شمالی با تاکید بر همکاری و همراهی ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: برای برگزاری با عظمت یادواره سرداران و 424 شهید سوادکوه برنامه‌ریزی و همکاری شود.

رستمعلی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر خواستار ارائه طرح‌های قابل افتتاح در آن شد و افزود: از توانمندی‌های ورزشی و کشاورزی سوادکوه شمالی استفاده بهینه‌ای شود.

انتهای پیام/86015/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول