اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوشنبه هفته آینده

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در تویسرکان برگزار می‌شود

معاون فرماندار تویسرکان گفت: دوشنبه هفته آینده مصادف با 27 صفر مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی در تویسرکان برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در تویسرکان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی بار دیگر انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از روزهای درخشان تاریخ اسلام و انقلاب به‌شمار می‌رود، ادامه داد: حماسه دی سال 88 اوج بصیرت سیاسی و تبعیت ملت ایران اسلامی از ولایت است.

معاون فرماندار تویسرکان تاکید کرد: در این روز مردم ولایی و شهیدپرور ایران، سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و ثابت کردند که همیشه در دفاع از دین مبین اسلام و انقلاب آگاهانه در صحنه حاضر هستند.

وی با بیان اینکه 9 دی روز تجدید میثاق مردم بصیر ایران‌‌زمین با ولایت، امام(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، ابراز کرد: حماسه 9 دی نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا و اراده ملت ایران است که تمام معادله‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کرد.

خورشید‌خانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمسالار با حاکمیت اسلام است، ابراز کرد: زمان‌شناسی ملت ایران اسلامی روز 9 دی را به عنوان روز حماسه‌ در تاریخ این دیار به ثبت رساند و بار دیگر قدرت پوشالی استکبار را در هم شکست.

وی با تاکید بر اینکه تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه کارسازترین راهبرد در برابر نقشه‌های شوم دشمنان است، اذعان کرد: پیروی محض از رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام در جامعه را قوی و دشمن را در هر شرایطی، فلج می‌‌کند.

معاون فرماندار تویسرکان، با تاکید بر اطلاع‌رسانی در راستای تبیین این روز بزرگ از سوی متولیان امر، خواستار فضاسازی سطح شهر در خصوص بزرگداشت 9 دی شد.

وی با اشاره به نشر و توزیع نشریه 9 دی توسط ستاد بزرگداشت حماسه دی در تویسرکان، گفت: چگونگی و چیستی رخداد 9 دی با هدف تبیین و تشریح این مهم در دسترس مردم قرار گیرد.

خورشید‌خانی اطلاع‌رسانی در مدارس و دانشگاه‌ها را به منظور آگاهی‌بخشی به نسل جوان ضروری دانست و افزود: گرامیداشت این روز بزرگ وظیفه همه ماست، پس می‌طلبد با شکوهی خاص برگزار شود. 

معاون فرماندار تویسرکان از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در تویسرکان خبر داد و افزود: روز 9 دی ماه سال جاری با سخنرانی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان مراسم بزرگداشت این روز حماسی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول