اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

حماسه 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کرد

امام جمعه زرند گفت: در حماسه 9 دی ماه مردم شور و هیجان انقلابی خود را نشان دادند و دشمنان داخلی و خارجی مأیوس از همه چیز به لانه خود خزیدند.

حماسه 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کرد

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب موجب امیدواری دوستان و وحشت دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: در 9 دی ماه با بیعت مجدد مردم با ارزش‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) برای مردم ترسیم کردند و میثاق با مقام عظمای ولایت حماسه‌ ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

کرمی‌پور بیان داشت: 9 دی روزی است که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دل و ذهن مردم نقش بسته است و این روز مبارک را هرگز فراموش نمی‌کنند و کسانی که موجب به صحنه آمدن مردم شدند و کارهایی که از آنها سر زد و مردم را نگران کرد، هیچ وقت از خاطره ما پاک نمی‌شود.

امام جمعه زرند با اشاره به حماسه 9 دی در بیانات مقام معظم رهبری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جا آورده شود، باز هم کم است.

وی عنوان کرد: اگر رهبری‌های حکیمانه و بصیرت‌افزا نبود و مردم نیز با ولایت همراه نمی‌شدند، فتنه، فتنه‌گران به این زودی خاموش نمی‌شد و مردم با آتش آنها می‌سوختند و عده‌ای نیز از روی عدم آگاهی و بصیرت قربانی اهداف شوم آنها می‌شدند.

امام جمعه زرند ابراز داشت: خدا را شاکر هستیم که شعله‌های آتش فتنه نتوانست همه جا را فرا گیرد و در مدت زمان کوتاهی خاموش شد و دشمنان داخلی و خارجی مأیوس از همه چیز به لانه خود خزیدند و در 9 دی ماه مردم شور و هیجان انقلابی خود را نشان دادند.

کرمی‌پور با اشاره به اینکه مردم در 9 دی وفاداری به ولایت و رهبری را به ظهور گذاشتند و فتنه‌گران را محکوم کردند، اذعان داشت: از مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان زرند به منظور حضور در مراسم یوم‌الله 9 دی و تجدید عهد و میثاق با امام راحل، شهدا، رهبری و بصیرت افزایی در نسل جوان دعوت به عمل می‌آید تا دشمنان دست به توطئه دیگری نتوانند بزنند.

انتهای پیام/80022/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول