اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاینات:

حماسه 9 دی دلیلی بر حقانیت نظام اسلامی است

امام جمعه قاینات گفت: حماسه 9 دی دلیل محکمی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

حماسه 9 دی دلیلی بر حقانیت نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمرتضی اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: این حماسه‌ها باید در تاریخ محفوظ بماند.

وی حماسه 9 دی را دلیل محکمی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: در این حماسه تمام مردم با آراء خود نظام و رهبری را تثبیت کردند.

حماسه 9 دی برای محکومیت فتنه‌گران بود

امام جمعه قاینات با بیان این‌که این حماسه برای هیچ کشوری قابل انکار نبود، افزود: دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه تلاش فراوانی کرد.

اصفهانی با بیان این‌که در تمام شهرهای ایران از جمله قاینات هیچ کس روز 9 دی را در خانه نماند، گفت: در تهران نیز تمام مردم در این روز به خیابان‌ها ریخته و اعتراض کردند.

وی اذعان داشت: حماسه 9 دی برای محکومیت فتنه‌گران و همچنین محکومیت افرادی که روز عاشورا بر علیه دین و مذهب شعار دادند، واقع شد.

مردم با حضور خود از ناامنی جلوگیری کردند

امام جمعه قاینات با بیان این‌که اگر مردم در صحنه حضور پیدا نمی‌کردند فتنه‌گران می‌توانستند به فتنه خود ادامه دهند، یادآور شد: مردم ایران با حضور خود جلوی ایجاد ناامنی را در کشور گرفتند.

اصفهانی با بیان این‌که افرادی که از انقلاب ریزش کردند، افراد ضد انقلاب و دشمنان نظام مسبب ایجاد این فتنه بودند، تصریح کرد: با اتحاد و وحدت مردم به سرعت توانستیم این فتنه را خاموش کنیم.

وی با بیان این‌که ما باید هر سال این حماسه را تکرار کنیم، متذکر شد: مردم با حضور در صحنه، پشتیبانی خود را از نظام نشان می‌دهند.

نخبگان در کنار مردم باشند

امام جمعه قاینات با بیان این‌که نخبگان و خواص باید در راهپیمایی‌ها در کنار مردم حاضر شوند، اضافه کرد: آنها باید مردم را آگاه کنند.

اصفهانی با بیان این‌که با حضور آمریکا ما نمی‌توانیم پیشرفت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌های علمی ما به سبب جدایی از آمریکا و دشمنان نظام بوده است.

انتهای پیام/69010/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول