اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

9 دی جلوه بیداری و بصیرت مردم بود

فرماندار سنندج 9 دی را جلوه‌ای برای بیداری و بصیرت مردم دانست و گفت: امسال باید این حضور پررنگ‌تر باشد و همه اقشار مردم بار دیگر در این حماسه عظیم مشارکت کنند.

9 دی جلوه بیداری و بصیرت مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج و با محوریت نهم دی اظهار کرد: هر موضوعی فلسفه‌ای دارد و فلسفه نظام اداری خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه لازمه این خدمت حاکم کردن فرهنگ خدمتگزاری است تصریح کرد: در این صورت رفتار کارگزاران و خدمتگزاران مالکانه نخواهد بود.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه باید قدردان نعمت خدمتگزاری باشیم گفت: عمق‌بخشی به فرهنگ خدمتگزاری ارزش کار و کارگزار را بیشتر و در نهایت افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

میرزایی‌اصل یکی از شاخصه‌های فرهنگ خدمتگزاری را انجام آنچه حق و شدنی است دانست و گفت: در نظام اداری بدون فرهنگ خدمتگزاری کارها با تندخویی و گردش کار طولانی و بدون تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید کار را برای مردم شیرین کرد تصریح کرد: کار با فرهنگ خدمتگزاری هم به سود مسئولان و هم به نفع مردم و کارگزاران این نظام آسمانی است.

فرماندار سنندج دیگر شاخصه فرهنگ خدمتگزاری را انجام ندان آنچه ناحق و ناشدنی است دانست و گفت: در فرهنگ خدمتگزاری مناسبت‌ها به گونه‌ای است که اگر نتوان کاری انجام داد باید با پوزش و عذرخواهی این مسئله را منعکس کرد.

دشمن در سال 88 به دنبال انتقام از نظام بود

میرزایی‌اصل در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی ما با همه حکومت‌های جهان تفاوت دارد علت این مسئله را به دنبال کرامت انسان بودن عنوان کرد و افزود: استکبار با این راهبرد ما سر ستیز دارد.

وی با یادآوری فتنه سال 88 تصریح کرد: در آن سال دشمن در پی انتقام از نظام اسلامی بود و عده معدودی نیز که عامل استکبار بودند حرمت عاشورا و مقدسات را شکستند.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: اما مردم در روز نهم دی آن سال با حرکتی که برخاسته از بصیرت و اوج موقعیت‌شناسی بود با همه سلایق سیاسی در راه حفظ آرمان‌ها و دفاع از نظام و اسلام و انقلاب وارد صحنه شدند.

میرزایی‌اصل با بیان اینکه جریان‌های سیاسی درون نظام در راستای آرمان‌های نظام فعالیت می‌کنند گفت: دشمن تصور می‌کند این جناح‌ها با یکدیگر در تعارض هستند که خیال باطلی است.

وی 9 دی را جلوه‌ای برای بیداری و بصیرت مردم دانست و تأکید کرد: امسال باید این حضور پررنگ‌تر باشد و همه اقشار مردم بار دیگر در این حماسه عظیم مشارکت کنند.

اجرای 964 طرح کشاورزی

فرماندار سنندج در ادامه با ابراز خشنودی از وضعیت طرح‌های کشاورزی شهرستان اظهار کرد: در سال 91 در حدود 964 طرح با اعتباری قریب به 30 میلیارد تومان اجرایی شد که شهرستان سنندج از لحاظ تعداد، رتبه نخست و از لحاظ اعتباری رتبه دوم را در استان به خود اختصاص داد.

میرزایی‌اصل با اذعان به وجود مشکلات اعتباری بویژه برای پروژه‌های عمرانی گفت: بسیاری از این طرح‌ها نیمه تمام است و باید تلاش شود آنها با اولویت‌بندی به سرانجام رسیده و از تعریف پروژه‌های جدید پرهیز شود.

وی در پایان با اشاره به نقش و اهیمت شوراهای شهر و روستاها از مدیران دستگاه‌ها خواست تا حد امکان و مطابق موازین قانونی از اعضای شوراها به عنوان بازوی کمکی استفاده کنند.

فرماندار سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه برگزاری مناسب یوم‌الله نهم دی و 22 بهمن در استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول