اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

برنامه‌های ویژه بزرگداشت حماسه 9 دی در مشهد تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تشریح برنامه‌های ویژه 9 دی در مشهد گفت: کتاب 9 جلدی "دایرةالمعارف فتنه" امروز رونمایی می‌شود و توزیع آن در روز 9 دی‌ماه با دو هزار نسخه تیراژ در سطح استان صورت می‌گیرد.

برنامه‌های ویژه بزرگداشت حماسه 9 دی در مشهد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی ظهر امروز در نشست خبری به تشریح محورهای برنامه‌های "یوم‌الله 9 دی" در مشهد پرداخت.

وی اظهار داشت: مراسم ویژه بزرگداشت "حماسه 9 دی" و بصیرت‌افزایی روز دوشنبه نهم دی‌ماه از ساعت 9 تا یازده صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه‌ قضائیه در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش "فرزندان روح‌الله" با موضوع میثاق با ولایت ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مشهد نیز با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی روز یکشنبه هشتم دی‌ماه پس از نماز ظهر و عصر در مهدیه از دیگر برنامه‌های تدوین شده است.

سلطانی در ادامه برگزاری همایش ویژه "خدمت با بصیرت در مسیر ولایت" توسط هلال احمر ویژه امدادگران این نهاد در روز پنجم دی‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر هلال احمر خراسان رضوی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار اعلام کرد.

به گفته این مسئول همایش دانشجویان و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز در روز یکشنبه، هشتم دی‌ماه در تالار ابن‌سینا با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود.

سلطانی تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح اماکن متبرکه و حرم رضوی، تهیه ویژه‌نامه 9 دی در مطبوعات و رسانه‌ها، برگزاری مراسم ویژه 9 دی در مدارس سطح استان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و اکران مستندات جشنواره عمار در 50 مسجد و مدرسه را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالروز 9 دی اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: کتاب 9 جلدی "دایرة‌المعارف فتنه" امروز رونمایی می‌شود و توزیع آن در روز 9 دی با دو هزار نسخه تیراژ در سطح استان صورت می‌گیرد.

به گفته وی، با توجه به اینکه سالروز 9 دی در آستانه شب وفات حضرت محمد(ص) قرار دارد، هیئات مذهبی مشهد برای اجتماع مذهبی در این روز اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول