اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی:

9 دی روز پیمان با ولایت و انقلاب است

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: 9 دی روز پیمان با امامت، ولایت، نظام و انقلاب است.

9 دی روز پیمان با ولایت و انقلاب است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی تابعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، 9 دی را در واقع تکرار عاشورای زمان توسط مردم مومن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: جمعی از فریب‌خوردگان و افرادی که استکبار جهانی و عوامل صهیونیسم آنها را هدایت می‌کردند به ایجاد فتنه در کشور ما پرداختند.

وی با بیان این‌که دشمنان می‌خواستند کشور را تا پرتگاه سقوط پیش ببرند، ادامه داد: مردم به صحنه آمده و به تمام جریانات پایان دادند.

حماسه 9 دی حرکتی خودجوش بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که مردم با حضور خود ثابت کردند در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از نظام و انقلاب حاضر هستند، افزود: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش بوده و پیام‌های زیادی داشت.

تابعی با بیان این‌که مردم با حضور خود وفاداری خود به نظام را اعلام کردند، گفت: همچنین مردم نشان دادند برای دفاع از نظام و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

وی با بیان این‌که این روز را به سبب گرامی‌داشت آرمان‌های شهدا فراموش نمی‌کنیم، اذعان داشت: روز 9 دی روز پیمان با امامت، ولایت، نظام و انقلاب است.

افراد سودجو از فرصت‌ها استفاده می‌کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که در انتخابات گروهی از افراد که رای نمی‌آورند قانون را نپذیرفته و اعتراض می‌کنند، تصریح کرد: آنها دیدگاه خود را غیرقانونی مطرح کرده و سبب ایجاد جریانات می‌شوند.

تابعی با بیان این‌که افراد سودجو از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند، متذکر شد: آنها سبب ایجاد جریان شده و دشمن نیز از آنها پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان این‌که تمام حوادث انقلاب حوادث تاریخی است، اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم این حوادث را زنده نگه داریم.

نخبگان به وظیفه ملی خود عمل کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که نخبگان باید به ایجاد بصیرت‌افزایی جامعه کمک کنند، یادآور شد: آنها باید بسیاری از جریان‌های داخل و خارج نظام را شناخته و بیشتر بر روی مسائل حساس باشند.

تابعی با بیان این‌که دشمن با ما دشمنی می‌کند، ادامه داد: ما باید مبانی خود را حفظ کنیم.

وی با بیان این‌که نخبگان باید به وظیفه ملی خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: آنها باید آگاهی درستی از شرایط موجود جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/69010/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول