اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیّر:

حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی موجب خاموشی فتنه‌گران شد

امام جمعه دیّر گفت: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در روز 9 دی سال 88 موجب خاموشی فنته‌گران شد.

حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی موجب خاموشی فتنه‌گران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، حجت‌الاسلام  سید علی حسینی صبح امروز در یادواره شهدای روستاهای دیّر افزود: بعضی‌ها می‌خواهند گرامیداشت حماسه 9 دی در سکوت برگزار شود اما به کوری چشم دشمنان 9 دی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

امام جمعه دیّر اضافه کرد: فتنه‌گرانی که 8 ماه کشور را دچار مشکل کردند هنوز طلبکارند اما بدانند ملت از آرمان‌های خود دست نخواهد کشید.

حسینی با اشاره به اینکه هر انقلاب دو چهره دارد که یکی خون و دیگری پیام است، گفت: امام حسین (ع) خون داد اما اگر پیام حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود کربلا به این زیبایی به دست ما نمی‌رسید. اگر امروز استقلال، آزادی داریم و مثل کوه در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم به برکت خون شهداست.

وی در ادامه گفت: فرزند عزیز رهبر انقلاب، سید حسن نصرالله شیشه عمر رژیم اشغالگر قدس را به دست گرفته است و آن‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. دو سال است تمام تروریست‌های دنیا در سوریه جمع کرده‌اند اما آن‌ها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

امام جمعه دیّر با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: در دفاع مقدس اگر کسی اسیر می‌شد خانواده‌اش به او افتخار می‌کردند اما اگر در تهاجم فرهنگی دشمن اسیر شویم موجب سرافکندگی خانواده‌مان می‌شویم. شهیدان ما با تقدیم جانشان برای همیشه جاوید شدند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول