اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری طالقان:

9 دی نشان‌دهنده بصیرت ملت ایران است

سرپرست فرمانداری طالقان گفت: ملت ایران با خلق حماسه عظیم 9 دی بصیرت و آگاهی خود را به اثبات رساندند.

9 دی نشان‌دهنده بصیرت ملت ایران است

یوسف صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تصور می‌کردند که با گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما در پیگیری آرمان‌ها و اهداف خود جدیت روزهای نخست انقلاب را ندارند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که مردم بارها اثبات کردند که در پیگیری آرمان‌ها و اهداف انقلاب و پیروی از راه ولایت مصمم‌تر از گذشته بوده و در این راه هیچ خط قرمزی برای خود متصور نیستند.

سرپرست فرمانداری طالقان افزود: تحلیل‌های اشتباه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی موجب شد که آن‌ها در سال 88 برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شوند؛ دشمنان تصور نمی‌کردند که مردم ما با تمام توان در برابر براندازان و فتنه‌گران ایستادگی کرده و از ولایت، آرمان‌ها و اعتقادات خود دفاع کنند.

صدیقی با اشاره به خلق حماسه 9 دی گفت: زمانی که دشمنان خارجی، براندازان و فتنه‌گران داخلی برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی و ملت ما هم‌صدا شدند، مردم ایران با لبیک به ولایت در روز 9 دی به میدان آمده و ظرف مدت کوتاهی طومار فتنه‌گران را برچیدند.

وی تاکید کرد: خلق حماسه 9 دی نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی ملت ایران است و به طور قطع هر زمانی که انقلاب و اسلام نیاز به حضور مردم داشته باشد، ملت ایران با تمام توان به فرمان ولایت لبیک گفته و در صحنه حاضر خواهند شد.

*غربی‌ها از حماسه 9 دی درس بگیرند

سرپرست فرمانداری طالقان با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی گفت: تجربه و شواهد تاریخی نشان می‌دهد که کشورهای استکباری برای اینکه اهداف توسعه‌ای ما محقق نشود، به طور مداوم توطئه می‌کنند و باید هر لحظه آماده مقابله با دسیسه‌های دشمنان باشیم.

صدیقی در پایان گفت: کشورهای استکباری در غرب باید از حماسه 9 دی و حضور حماسی ملت ایران در این روز درس گرفته و مطمئن باشند که این مردم راه ولایت را گم نکرده و هرگز در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها عقب‌نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام‌/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول