اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

حماسه 9 دی برخاسته از اراده مردم بود

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حماسه 9دی‌ماه برخاسته از اراده مردم بود،با بصیرت و آمادگی نگذاریم حماسه 9دی خدشه‌دار شود.

حماسه 9 دی برخاسته از اراده مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز،  مجتبی فدا ظهر امروز در جمع بسیجیان و مسئولان شهرستان نطنز و بادروداظهار کرد: امروز تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام طنین‌انداز شده و در ایام عاشورا برای نخستین بار در یمن شاهد برپایی عزاداری امام حسین (ع) بودیم و این نیست جز تفکر والای بسیجی که در جهان اسلام در جریان است.

وی در ادامه با فرارسیدن یوم‌الله 9 دی‌ماه تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان اصفهان در همه حماسه‌ها در کشور پیش‌قدم هستند و یک روز قبل یعنی هشتم دی حماسه عظیم را خلق و طومار فتنه گران را برای همیشه درهم پیچیدند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در مورد سخنان اخیر برخی تازه به دوران رسیده‌ها برای رفع حصر سران فتنه بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بالاترین نهایت رأفت، رحمت و عطوفت را برای سران فتنه انجام داد و حصر خانگی بر اساس شرایط قانونی نظام انجام شد.

وی در قسمت دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: مردمی که انقلاب کردند، هشت سال دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و در دوران سازندگی با تحریم‌ها ساختند و در 24 خرداد امسال حماسه سیاسی را خلق کردند، همان مردمی هستند که حماسه 9 دی را به وجود آوردند و این حماسه برخاسته از اراده مردم بود، اما الان تعدادی تازه به دوران رسیده می‌گویند نظرخواهی از مردم در مورد انرژی هسته‌ای ربطی به راننده تاکسی و لبوفروش ندارد، اما باید به همه گفت که حضرت امام و مقام معظم رهبری بعد از خدا به مردم تکیه کردند و حرف اول و آخر در نظام بعد از ولایت‌فقیه مردم می‌زنند.

فدا به ظرفیت‌های نطنز اشاره کرد و تاکید کرد: این شهرستان مردمی ولایت‌مدار، نجیب، سخت‌کوش و دارای ظرفیت بسیار قوی در سطح استان است که یکی از این ظرفیت‌ها وجود امامزادگان آقا علی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) در بخش امامزاده بادرود است که هر ساله پذیرای عاشقان عصمت و طهارت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد توافق ژنوابراز داشت: مذاکره‌‌کنندگان دقت نظر داشته باشند که عزت جمهوری اسلامی خدشه‌دار نشود، ما در این راه چهار خط قرمز داریم.

این فرمانده با اشاره به این خط قرمزها ادامه داد: حق غنی‌سازی و به رسمیت شناختن از سوی غربی‌ها، عدم کاهش تعداد سانتریفیوژها، عدم تعطیلی مراکز هسته‌ای مانند آب سنگین اراک، عدم خروج اورانیوم 20 درصد غنی شده از ایران است.

فدا گفت: همه پیشرفت‌ها در سایه تحریم‌ها و مقاومت به دست آمده و ارتباط با آمریکا مشکل ما را حل نمی‌کند، آنها به چیزی کمتر از جمع کردن کامل تجهیزات هسته‌ای ما راضی نمی‌شوند پس بایستی از ظرفیت میلیونی مردم استفاده کرد و انشاالله ایران پیروز نهایی این جبهه است.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول