اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سفر مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان

تفاهمنامه همکاری زنجان و عراق منعقد می‌شود

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: طی سفر مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان، تفاهمنامه همکاری فیمابین زنجان و عراق منعقد می‌شود.

تفاهمنامه همکاری زنجان و عراق منعقد می‌شود

حسین بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته، 26 مهرماه سال‌جاری برای امضای تفاهمنامه همکاری اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با مسئولان عراقی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان به عراق سفر می‌کند.

وی ادامه داد: این سفر به مدت یک هفته است که بازدید از چهلمین نمایشگاه بین‌المللی بغداد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر به عراق محسوب می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به ملاقات با هیئت رئیسه اتحادیه اتاق‌های بازرگانی عراق و بغداد، افزود: بازدید از سفارت ایران و بازدید از پروژه‌های عمرانی و سایر اماکن مرتبط از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی ملاقات با استاندار و مسئولان اقتصادی بخش دولتی نجف را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه عنوان کرد و افزود: ملاقات با کنسولگری ایران در نجف از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

بابایی ادامه داد: دیدار با اتاق و تشکل‌های بخش خصوصی نجف از دیگر برنامه‌ریزی‌های این سفر است.

وی با اشاره به ملاقات با استاندار و مسئولان اقتصادی بخش دولتی استان بابل (حله) افزود: دیدار با اتاق بازرگانی و تشکل‌های بخش خصوصی استان بابل از دیگر برنامه‌ها است.

این مسئول گفت: ملاقات با کنسول ایران در کربلا و ملاقات با استاندار کربلا و مسئولان اقتصادی دولتی این استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی ملاقات با هئیت رئیسه و فعالان و تشکل‌های اقتصادی استان کربلا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تفاهمنامه همکاری با مسئولان مربوطه منعقد می‌شود.

بابایی هدف از این سفر را بازاریابی و ارائه محصولات کشاورزی شهرستان زنجان اعلام کرد و افزود: بستر فعالیت در کشور عراق برای ارائه توانمندی‌های استان به‌ویژه در بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از اجرای 2 طرح بسیار مهم در شهر کربلا و نجف خبر داد و افزود: به‌زودی اطلاعات مربوط به این طرح‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی را متعلق به خود دانسته و با عضویت در این اتحادیه دست دلالان و واسطه‌گران بخش کشاورزی را کوتاه کنند.

وی گفت: عضویت در این اتحادیه موجب می‌شود تا سود خالص دسترنج کشاورزان زحمتکش بر سر سفره این قشر باشد و دست واسطه‌گران و دلالان در این زمینه کوتاه شود.

انتهای پیام/73003/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول