اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودبار خبر داد

راه‌اندازی بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی در رودبار

شهردار رودبار گفت: بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی در مرکز شهر رودبار راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی در رودبار

احمد طیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: در حال آماده کردن بلوارها برای کاشت گل و ایجاد فضای سبز هستیم تا بتوانیم در سال جاری به ویژه ایام نوروز سال آینده فضای مطلوبی برای شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

وی افزود: در زمینه ساماندهی نقلیه طی مدت یک ماه گذشته حدود 70 میلیون تومان صرف هزینه‌های تعمیرات و بهسازی ماشین‌آلات شهرداری شده است و به دلیل عدم نگهداری و سرویس‌دهی به موقع نیمی از این اعتبار صرف خرید لاستیک ماشین‌ها شده است.

طیاری تصریح کرد: در راستای انجام بهتر پروژه‌های عمرانی شهرداری کارگاه تولید جدول و بلوک توسط این نهاد راه‌اندازی شده و قصد داریم به شکل امانی امور عمرانی شهرداری رودبار را مدیریت کنیم.

این مسئول با اشاره به یکینکه وجود سگهای ولگرد به عنوان یکی از معضلات شهر رودبار است که مردم از آن بسیار گلایه‌مند بودند، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل عملیات اتلاف سگ‌های ولگرد انجام شد و در این راستا بیش از 100 قلاده سگ معدوم شد.

شهردار رودبار گفت: در آینده نزدیک بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی در مرکز شهر رودبار راه‌اندازی می‌شود و فعلا زمین آن به میزان 150 میلیون تومان در محل یخسازی سابق این شهر خریداری شده است.

انتهای پیام/80009/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول