اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرسازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

عضویت بیش از 5 هزار نفر در نظام‌های صنفی کشاورزی قزوین

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: بیش از پنج هزار و 500 نفر از بهره‌برداران در بخش کشاورزی، دامپروری و باغداری عضو نظام‌های صنفی کشاورزی در سطح این استان هستند.

عضویت بیش از 5 هزار نفر در نظام‌های صنفی کشاورزی قزوین

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تعداد اعضای نظام‌ها‌ی صنفی در شهرستان آبیک یک هزار و 350 نفر، در قزوین 950 نفر، در تاکستان یک هزار و 75 نفر، در بویین زهرا یک هزار و 100 نفر و در شهرستان البرز یک هزار و 50 نفر است.

به گفته وی بهبود شرایط تولید و فروش و صادرات محصولات و ایجاد تمهیدات لازم برای برخورداری اعضا و واحدهای صنفی از وام و تسهیلات اعتباری از مزایای تشکیل نظام‌‌های صنفی کشاورزی است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهداف تشکیل نظام‌های صنفی کشاورزی بیان کرد: صدور پروانه فعالیت برای کشاورزان کلان در راستای هویت بخشی به بهره‌برداران، اجرایی کردن بیمه کشاورزان، هماهنگی بخش کشاورزی در خصوص فعالیت‌های کاشت، داشت و برداشت و پیگیری موضوعات قیمت‌گذاری و بازاریابی اقلام کشاورزی از جمله اهداف نظام‌های صنفی کشاورزی است.

انتهای پیام/2667/خ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول