اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار کرج خبر داد

راه‌اندازی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات کشاورزی و مواد غذایی در کرج

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج از راه‌اندازی سامانه خرید و فروش محصولات کشاورزی و مواد غذایی در آینده‌ای نزدیک در کرج خبر داد.

راه‌اندازی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات کشاورزی و مواد غذایی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، آرش یگانی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان کرجی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات کشاورزی و موادغذایی با همکاری بانک کشاورزی در کرج راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت نظام توزیع و محصولات کشاورزی و مواد غذایی بیان کرد: این مهم عمده‌ترین مشکل اختلاف بین قیمت تمام شده دریافتی تولیدکنندگان و پرداختی مصرف‌کننده نهایی است.

وی با بیان اینکه برخی افراد سهم زیادی در بالا رفتن قیمت محصولات دارند، گفت: لازم است بسترهایی ایجاد شود تا تولیدکنندگان محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج عنوان کرد: این سازمان با همکاری بانک کشاورزی، راه‌اندازی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات غذایی را پیش‌بینی کرده است.

یگانی همچنین به جلسات متعددی که در این خصوص با مسئولان بانک کشاورزی برگزار شده است، اشاره کرد و با بیان اینکه بسترهای لازم برای راه‌اندازی این مهم فراهم می‌شود، اظهار امیدواری کرد، تا آخر مهرماه جاری این سیستم در کرج راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/2302/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول