اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم خبر داد

تحقق 100 درصدی سهم اشتغال از سوی مجریان طرح‌های کشاورزی

فرماندار دیلم از تحقق 100 درصدی سهم اشتغال از سوی مجریان طرح‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

تحقق 100 درصدی سهم اشتغال از سوی مجریان طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی دیلم افزود: مجریانی که برای ایجاد یا توسعه طرح‌های کشاورزی و دامی خود از کارگروه اشتغال و توسعه کشاورزی شهرستان تسهیلات دریافت کرده‌اند، سهم اشتغال خود را به طور 100 درصد انجام داد‌ه‌اند.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اینکه در هنگام بحران شرایط سخت خواهد شد دستگاه‌ها باید از هم‌اکنون نقاط ضعف را شناسایی و تا فرصت هست مشکلات را رفع کنند تا در هنگام بحران دچار سردرگمی نشوند.

وی تصریح کرد: هوشیاری، آمادگی و اقدام سریع دستگاه‌ها در قبل و زمان بحران نقش مهم و بسزایی در کنترل و کاهش خسارات مادی و معنوی دارد.

فرماندار دیلم با تاکید بر ضرورت آموزش و آگاهی جامعه درباره خطرات بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: آگاهی مردم در برابر خطرات بلایای طبیعی و نحوه آمادگی جامعه در مقابله با این بحران‌ها قطعاً آسیب‌ها و خسارت بعد از این حوادث را کاهش می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم نیز با اشاره به برخی از وظایف و اختیارات ستاد نظارت شهرستان از مهندسان عضو خواست با جدیت بیشتری براساس جدول زمانبندی تعیین شده از پروژه‌های عمرانی مشخص شده بازدید به‌عمل آورند.

مهدی علی‌نیا افزایش بهره‌وری، شاخص‌های عمرانی، کنترل پیشرفت فیزیکی و ارتقاء کیفیت پروژه‌ها را از مهم‌ترین مزایای حضور مهندسین عضو ستاد نظارت شهرستان در پروژه‌ها دانست.

شایان ذکر است اعضای 11 نفره ستاد نظارت شهرستان دیلم بر 25 پروژه عمرانی اولویت‌دار شهرستان نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول