اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرین‌آباد:

ایجرودی‌ها همواره با حضور در صحنه ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند

امام جمعه زرین‌آباد گفت: مردم شهرستان ایجرود همواره با حضور در صحنه ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند.

ایجرودی‌ها همواره با حضور در صحنه ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند

حجت‌الاسلام قربان‌علی محمدی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روند انتخابات روی هم رفته خوب پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات بالا است، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای یک تکلیف و وظیفه به شمار می‌رود.

امام جمعه زرین‌آباد با بیان اینکه هر چه درصد حضور مردم در انتخابات بالا باشد اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح بین‌المللی بالا می‌رود، تصریح کرد: اگر درصد حضور مردم پایین باشد دشمنان امیدوار می‌شوند که مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت انتخابات و مصونیت و امنیتی که به دنبال دارد، مردم باید با غیرت و همت و در نظر گرفتن همه جوانب حضور داشته باشند، ادامه داد: حضور در انتخابات یک امر واجب است.

محمدی مطلق با بیان اینکه مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان مطرح شده است، افزود: بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه زرین‌آباد با بیان اینکه امروز نگاه همه کشورها در سطح دنیا به انتخابات ایران است، یادآور شد: مردم در طول 34 سال گذشته با حضور خود در صحنه‌های مختلف دشمنان را ناامید کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایجرود همواره با حضور خود در صحنه ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند، گفت: امروز باید راه شهدا را ادامه داده و در مسیر آنها گام برداریم.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول