اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

بحث انتخابات در ایران فراتر از مرزها رفته است / کردستانی‌ها پیشتازان خلق حماسه سیاسی

امام جمعه موقت سنندج گفت: بحث انتخابات ایران اسلامی امروز فراتر از مرزها رفته است و بسیاری از دوستان و دشمنان نظام با جدیت آن را دنبال می‌کنند.

بحث انتخابات در ایران فراتر از مرزها رفته است / کردستانی‌ها پیشتازان خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی در نخستین جلسه کمیته راهبردی استان کردستان که با حضور نخبگان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تبریک مبعث پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در شرایط کنونی بحث برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم است، گفت:‌ بحث انتخابات ایران اسلامی امروز فراتر از مرزها رفته است و بسیاری از دوستان و دشمنان نظام با جدیت آن را دنبال می‌کنند.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، دشمنان برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو به هر ترفندی دست می‌زنند و از طریق رسانه‌های مختلف سعی دارند تا مشارکت مردم را کم‌رنگ جلوه دهند.

ماموستا راستی مشارکت حداکثری در انتخابات را مصداق واقعی تحقق حماسه سیاسی در کشور عنوان کرد و گفت: تبیین اقدامات و کارهای انجام شده به مردم از سوی مسئولان و نخبگان نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات دارد.

وی با بیان اینکه رسالت همه ما تلاش برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات 24 خردادماه جاری است، اضافه کرد: خواص باید با بیان واقعیت‌ها به ویژه نقاط قوت موجب افزایش اعتماد در جامعه و حضور گسترده مردم در انتخابات شوند.

به گفته وی، تشویق و ترغیب برای حضور مردم در انتخابات یک وظیفه عمومی و ملی است از این رو باید از تمام ظرفیت‌ها برای جلب مشارکت مردم در این نمایش سرنوشت‌ساز استفاده کرد.

ماموستا راستی شرکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه‌ساز افزایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان دانست و گفت: مردم با حضور خود ضمن حمایت عمومی از این نظام الهی، زمینه را برای افزایش عزت بیشتر نظام اسلامی در عرصه‌های جهانی فراهم می‌کنند.

ماموستا راستی گفت: نقاط ضعفی در استان وجود دارد اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و نگاه ویژه رهبری به بحث محرومیت‌زدایی، اقدامات شایسته‌ای انجام شده به گونه‌ای که امکانات رفاهی در دورترین نقاط استان فراهم شده است.

وی مردم استان کردستان را ولایت‌مدار و پیشتاز در صحنه‌های حساس نظام خواند و گفت: مشارکت مردم این استان در صحنه‌های سرنوشت‌ساز اگر بیشتر از سایر استان‌ها نباشد کمتر نبوده است.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، مردم کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید را تقدیم نظام کرده و با این مهم وفاداری خود به انقلاب و ولایت فقیه را ثابت کرده‌اند.

ماموستا راستی در پایان مردم کردستان را پیشتازان خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه جاری دانست و بیان داشت: قطعا مردم کردستان در این روز سرنوشت‌ساز حماسه بی‌نظیر دیگری را خلق می‌کنند که موجب ناامیدی و یاس دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/79002/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول