اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

انتخابات 24 خرداد از لحاظ داخلی و بین‌المللی حائز اهمیت است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات 24 خرداد از لحاظ داخلی و بین‌المللی حائز اهمیت است.

انتخابات 24 خرداد از لحاظ داخلی و بین‌المللی حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان رسانه‌ای خوزستان در زمینه انتخابات اظهار کرد: در آستانه رویداد مهم سیاسی که همانا انتخابات است، قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه هر ایرانی علاوه بر شرکت مؤثر در انتخابات، توصیه دیگران به شرکت و انتخاب آگاهانه است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد از لحاظ داخلی و بین‌المللی حائز اهمیت است.

حسینی با اشاره سیاه‌نمایی و تخریب عملکردهای نظام در سال‌های گذشته توسط برخی نامزدها گفت: داشته‌ها، ظرفیت و ذخیره‌های نظام متعلق به یک جریان و گروه سیاسی نیست و نباید آن را به حساب یک گروه و با یک شخص گذاشت.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای تحت‌الشعاع قراردادن اهمیت این انتخابات، اذعان داشت: از سوی دشمنان تمهیداتی برای ایجاد مسایل ضدامنیتی و اجتماعی شده تا به حضور مردم در انتخابات آسیب برساند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دشمنان در فتنه 88 و تلاش‌های صورت گرفته برای ناآرام کردن انتخابات پیش‌رو، افزود: دشمن نسبت به انتخابات گذشته بسیار بیشتر سعی کرده است که ناآرامی و مسایل امنیتی را ایجاد کند که با درایت مقام معظم رهبری و سایر دست‌اندرکاران، این فضا آرام دیده می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: فضای آرام فعلی به این منظور نیست که دشمن کاری نکرده است؛ قطعاً بنا به اطلاعات واثق دست‌اندرکاران امنیت اقداماتی صورتی گرفته است، اما همه توطئه‌ها خنثی شده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک انتخابات ملی و سرنوشت‌ساز است که باید با دقت دنبال شود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری به خاطر حساسیت و اهمیت ملی و بین‌المللی آن، مورد توجه دشمنان و دوستان انقلاب و کشور است.

وی همچنین با اشاره اهمیت انتخابات شوراها و نقش تعیین‌کننده آن در مدیریت شهرها و روستا گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید بگذاریم که انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها را تحت‌الشعاع قرار دهد.

حسینی ابراز داشت: شاید آنچه مدنظر مقام معظم رهبری و کارشناسان امر است، این باشد که ما در حال شکل دادن نهادی هستیم که 11 هزار کرسی دارد و از این نظر بسیار دارای اهمیت است.

وی تصریح کرد: شوراها جایگاه مهم و تعیین‌کننده دارند، بنابراین می‌طلبد که خواص، تأثیرگذاران و افرادی که می‌توانند برای انتخاب و گزینش اصلح به مردم کمک کنند، وارد کار شوند.

وی به اهمیت نقش‌آفرینی رسانه‌ها برای کمک به انتخاب بهتر مردم، گفت: رسانه‌ها باید در این زمینه نقش هدایت‌کننده را برای مردم ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: باید به سمتی حرکتی کنیم که به حضور و شرکت مردم در انتخابات کمک شود.

وی افزود: به هرحال هر اقدام رسانه‌ها می‌تواند مایه امید و یا ناامیدی در جامعه شود.

حسینی با تأکید بر لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی و زیرسئوال بردن عملکرد نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: اگر گذشته‌ها را کنار گذاشته و آنها را زیرسئوال ببریم، این موضوع باعث ناامیدی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: مطمئناً بنا به تأکید مقام معظم رهبری و سایر بزرگان نظام اینگونه سیاه‌نمایی خیانت به کشور و نظام است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بر لزوم دخالت ندادن سلیقه شخصی در انتخابات تأکید کرد و گفت: ممکن است هریک از ما سلیقه‌ای داشته باشد، اما اکنون وقت دخالت دادن این سلایق نیست.

وی در پایان متذکر شد: رسانه‌ها در این روزهای باقی مانده با تلاش هرچه بیشتر، فضای امید، آرامش و به دور از جنجال و تلاطم، را در سطح جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام/2329/ذ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول