اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج:

شرکت در انتخابات عمل به تکلیف الهی است/ سرنوشت مردم در انتخابات رقم می‌خورد

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج گفت: شرکت مردم در انتخابات ادای یک تکلیف الهی است چرا که با این مسئله سرنوشت تک‌تک افراد ایرانی رقم می‌خورد.

شرکت در انتخابات عمل به تکلیف الهی است/ سرنوشت مردم در انتخابات رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدقربان کیانی در نخستین جلسه کمیته راهبردی استان کردستان که با حضور نخبگان استان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با عقلانیت و بلوغ سیاسی که دارند قطعا ضمن خلق حماسه‌ای بی‌نظیر در 24 خرداد، بر اساس معیارهای مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب، بهترین شخص را انتخاب خواهند کرد.

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج تصریح کرد: تمام کسانی که توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شده‌اند همگی اصلح هستند اما انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین این هشت نفر نیازی است که مردم با بصیرت آن را محقق کنند.

این مسئول با اشاره به تکثر و تنوع شرکت کنندگان در انتخابات پیش‌رو از آن به عنوان ظرفیتی ارزشمند نام برد و افزود:‌ این ظرفیت می‌تواند زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم کند.

وی در پاسخ به مطلبی که از سوی یکی از حاضرین مبنی بر عدم بیان موضع نمایندگان مجلس در مورد کاندیداها، گفت: نمایندگان از بیان موضع خود ترسی ندارند و تنها هدفشان استفاده از توان و انرژی برای رسیدن به اجماع است.

کیانی با بیان اینکه ایجاد انگیزه در مردم برای حضور حداکثری در انتخابات توسط نخبگان نیازی ضروری است، گفت: متاسفانه برخی از نخبگان در عرصه عمل از بسیاری از عوام عقب می‌مانند.

به گفته وی، شرافت ملی و عزت دینی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسیده است و عرصه انتخابات پیش‌رو نیز بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی دشمنان در شرایط کنونی است.

این مسئول خطاب به نخبگان حاضر در جلسه اظهار کرد: ‌این وظیفه ما به عنوان خواص جامعه است که با تلاش در حوزه‌های مختلف زمینه مشارکت حداکثری مردم به منظور تحقق حماسه‌ سیاسی مد نظر رهبری را فراهم کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج، در شرایطی که بسیاری از دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر جهان انتخابات 24 خرداد جاری در ایران را دنبال می‌کنند عدم انجام وظیفه در زمینه روشنگری و ایجاد شور و شوق در بین مردم گناهی نابخشودنی است.

کیانی معرفی معیارهای کاندیدای اصلح به مردم را ضروری دانست و بیان داشت: مردم باید با مشورت و بررسی در مورد معیارهای اصلح‌بودن و توجه به پیشینه هر کدام از کاندیداها بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه بین حق و تکلیف، انجام تکلیف واجب‌تر است، عنوان کرد: اگر مسلمانی در رابطه با سرنوشت اجتماعی خود حضور پیدا نکند در حقیقت به تکلیفش عمل نکرده و حتی عبادت‌هایش به درگاه حق قبول نیست.

به گفته این مسئول، حضور در انتخابات با توجه به اهمیت و نقشی که در تعیین سرنوشت جامعه دارد تکلیفی است که همه ما به عنوان یکی فرد ایرانی و مسلمان باید در اجرای آن کوتاهی نکنیم.

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای را لبیک قاطع به ندای رهبری دانست و اذعان داشت: افزایش وحدت ملی، حس امنیت اجتماعی و بی‌اثر شدن توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان از مهم‌ترین تاثیرات حضور یکپارچه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد جاری است.

انتهای پیام/79002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول