اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری البرز:‌

تمام کارهای مربوط به انتخابات بر اساس قانون انجام شده است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: قانون محور اصلی تمام کارها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات بوده است.

تمام کارهای مربوط به انتخابات بر اساس قانون انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هادی ذاکری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: روز جمعه آینده ما نخستین تجربه برگزاری انتخابات مستقل در استان البرز را تجربه می‌کنیم و باید توانمندی‌های استان البرز برای تحقق و خلق حماسه سیاسی را به همگان اثبات کنیم.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور و رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به ویژه کشورهای زورگو تمام تلاش خود را برای عدم برگزاری انتخابات حداکثری به کار بستند و در این شرایط باید با برگزاری انتخاباتی باشکوه، پاسخ دشمنی و کینه‌ورزی بدخواهان را قاطعانه بدهیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بیان داشت: یکی از وظائف اصلی مدیران استان البرز تلاش در جهت بصیرت‌افزایی جامعه است و باید به صورتی عمل کنیم که نخستین انتخابات مستقل در استان البرز با مشارکت حداکثری و آگاهانه شهروندان همراه باشد.

* البرز آماده خلق حماسه سیاسی است

ذاکری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در استان البرز فراهم شده است، گفت: مردم ولایی البرز آماده خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این زمینه آموزش نیروهای لازم برای برگزاری انتخابات به ویژه در حوزه اجرایی است و از سوی دیگر امکانات و سخت‌افزارهای لازم برای اجرای هر چه بهتر انتخابات به طور کامل در استان البرز فراهم شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز  ادامه داد: خوشبختانه هیچ مشکل و کمبودی در این راه نداریم و تمام امکانات استان برای برگزاری انتخاباتی حداکثری و باشکوه بسیج شده است.

ذاکری تاکید کرد: مردم استان البرز با بصیرت و آگاه هستند و به فضل الهی روز 24 خرداد شاهد حضور حماسی و با شکوه آنها در پای صندوق‌های رای بوده و تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی البرز برای برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم در تلاش هستند.

وی در پایان بیان داشت: تا این لحظه همه کارها و فعالیت‌هایی که در حوزه انتخابات در استان البرز انجام شده، بر مبنای قانون بوده و نقطه قوت انتخابات همین امر است.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول