اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در سمنان:

برگزاری انتخابات آزاد نعمت وجود نظام است / ملت ایران حضور حداکثری را اثبات خواهد کرد

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان، برگزاری انتخابات آزاد را نعمت وجود نظام توصیف کرد و گفت: ملت ایران حضور حداکثری را در روز 24 خرداد اثبات خواهد کرد.

برگزاری انتخابات آزاد نعمت وجود نظام است / ملت ایران حضور حداکثری را اثبات خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین در جمع نمازگزاران شهر سمنان اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد از نعمات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به قانون اساسی ایران به عنوان یکی از مترقی‏ترین قوانین اساسی بین کشورهای دنیا گفت: انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور، نمایندگان مجلس، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای مجلس خبرگان و همچنین مقام معظم رهبری همه با آرای مستقیم مردم انجام می‏شود و این امر نشان‏دهنده تجلی دموکراسی و مردم‏‏سالاری دینی کامل در ایران است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان با اشاره به مدیریت و رهبری حضرت آیت‏الله خامنه‏ای در دهه اخیر گفت: با توجه به مشکلات و چالش‏های پیچیده منطقه‏ای و بین‏المللی و توطئه‏های مختلف و فراوان دشمنان نظام، معظم‏له با هدایت ایران و مقابله با دشمنان اقتدار و عزت ایران را فزونی بخشیده و در حال حاضر ایران را به عنوان قدرت منطقه مطرح کرده است.

سعدالدین اضافه کرد: به همین دلیل، دشمنان توان تحمل این موضوع را نداشته و به دنبال تخریب جایگاه رهبری و ولایت فقیه در ایران هستند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که مردم با بصیر ایران، خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم همواره در صحنه‏های مهم، پشتیبانی خودر ا از مقام معظم رهبری اعلام کرده‏اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان گفت: ملت ایران در 24 خرداد نیز بار دیگر با حضور در پای صندوق‏های رأی و حضور حداکثری این موضوع را اثبات خواهند کرد.

سعدالدین با اشاره به انتخابات شورای شهر سمنان بیان داشت: انتخاب 11 نفر عضو شورای شهر در سمنان حق مردم بوده و از مردم می‏خواهیم نسبت به انتخاب این افراد بر اساس شاخص‏ها، لیاقت و توانمندی اقدام کنند و بررسی‏های لازم را در یک هفته تبلیغات نامزدها به عمل آورند.

وی ضمن تقدیر از مردم شریف شهرستان سمنان در عرصه‏های مختلف ملی و مذهبی، از آنان خواست تا حضوری گسترده در انتخابات 24 خرداد داشته و این تکلیف شرعی و قانونی خود را به طور کامل به انجام برسانند.

انتهای پیام/2249/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول