اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

بیداری ملت باید در ایام انتخابات افزایش یابد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید بر بیداری افراد جامعه به‌ویژه در ایام انتخابات افزوده شود و هیچ ضعفی را برای سوء‌استفاده دشمن از خود نشان ندهند.

بیداری ملت باید در ایام انتخابات افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، جواد کمالی شامگاه شنبه در شورای اداری شهرستان راور اظهار داشت: انتخابات ایران طی دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در سراسر دنیا بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: حضور پرشور ملت ایران در دوره انتخابات ریاست جمهوری قبلی شکوفاترین دوره در دوران بعد از انقلاب اسلامی بود که مشارکت گسترده دشمن را از رسیدن به اهدافش مأیوس کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: امروز مخالفت دشمنان جمهوری اسلامی ایران با اصل اسلام و دین است که همین عامل سبب طرد و فاصله آنها از ایران اسلامی شده است و باید بر بیداری افراد جامعه به‌ویژه در ایام انتخابات افزوده شود و پیش از پیش در مراقبت و مواظبت از اخلاق و رفتار خود تلاش کنند و هیچ ضعفی را برای سوء‌استفاده دشمن از خود نشان ندهند.

کمالی مقام معظم رهبری را به عنوان برکت و نعمت عظیمی برای کشور اسلامی ایران دانست و بر پیروی از ولایت و امامت همراه با ایمان و اعتقاد به وعده‌های خداوند متعال در آیات و روایات تاکید کرد.

وی با اشاره به سوابق دینی و اعتقادی مردم شهرستان راور آن را نقطه ثقل اعتقادی استان کرمان بیان کرد و گفت: شهروندان راوری باید همچون گذشته قاطعانه و خاضعانه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و با شرکت گسترده خود در این حماسه عظیم قلب امام زمان (عج) را خشنود کنند و رضایت خداوند متعال را به دست آورند.

در ادامه این جلسه رئیس دادگستری شهرستان راور مبانی اعتقادی اسلام به‌ویژه فقه شیعه و در رأس آن ولایت فقیه و مردم جامعه را از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام محمود محمدی گفت: ملت ایران باید با اخلاص کامل و اطاعت از فرمان ولایت با در نظر داشتن مبانی دینی و اسلامی در این انتخابات حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کنند.

همچنین محمد نخعی‌راد رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان راور در این جلسه به بیان برخی قوانین و مقررات در مورد نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت.

انتهای پیام/80012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول