اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

انتخابات یکی از عناصر مهم دفاع از انقلاب است

استاندار لرستان گفت: یکی از مصادیق و عناصر مهم و تأثیرگذار در دفاع از انقلاب اسلامی، انتخابات است.

انتخابات یکی از عناصر مهم دفاع از انقلاب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حبیب‌الله دهمرده شنبه‌شب در جمع خبرنگاران ضمن دعوت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: روز انتخابات برای میهن یک روز مثبت و سرنوشت‌سازی است، به طوری که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حفظ نظام را از جنس واجبات می‌داند.

وی افزود: عناصری دنبال این موضوع مهم هستند تا جای که می‌توانند این نظام را از بین ببرند و یا آن را کم‌رنگ کنند، در صورتی که ما باید هرچه از دست‌مان بر می‌آید برای تثبیت این نظام انجام دهیم.

استاندار لرستان گفت: استکبار برای اینکه این نظام منافع آنها را به خطر انداخته دنبال تضعیف آن هستند، اما این نظام متعلق به تمام آزادیخواهان بشر است.

دهمرده یادآور شد: استکبار هر چند سال یک‌بار سرمایه‌گذاری برای تضعیف این نظام مانند جنگ تحمیلی، رحلت امام، تحریم‌ها و ....انجام داده‌اند، اما تلاش این‌ها با حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها بی‌نتیجه بوده است.

وی افزود: امروز دشمنان نظام از حرکت گسترده مردمی می‌ترسند و نگران این هستند که وقتی مردمی حکومت و رئیس جمهور انتخاب می‌کنند، چگونه نظام خود را قبول ندارند.

استاندار لرستان گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از هر ابزار مادی دیگری که در دنیا سراغ دارند، تأثیرگذارتر و مهم‌تر است.

دهمرده متذکر شد: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار و تعیین‌کننده که باعث شده آمریکایی‌ها از ملت ایران هراس داشته باشند، حضور مردم در صحنه انتخابات بوده است که این امر باعث شده دشمنان ما امروز همسایگان و ملت‌های که همسایه ما هستند را اشغال می‌کند، اما جرأت تجاوز به خاک ایران را نداشته باشند.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی عنصری که تأثیرگذار است، همراهی، همدلی، تعامل، دادن امید به انتخابات و عکس شیطان عمل کردن است.

استاندار لرستان گفت: اصحاب رسانه در چنین موقعیتی مسئولیت سنگینی دارند، به گونه‌ای که باید بستری را فراهم کنند تا مردم پای صندوق‌های اخذ رأی بیایند و همین حضور مردم بسیار مهم و تأثیرگذار است.

دهمرده اذعان داشت: هرکسی که می‌خواهد در این سرزمین نفسی بکشد باید بحث انتخابات را پررنگ‌تر و حضوری گسترده داشته باشد.

وی افزود: ما باید در این انتخابات بی‌طرف باشیم و هرکسی که مردم او را انتخاب کنند، برای ما قابل احترام است.

استاندار لرستان گفت: من نسبت به آرای مردم امین هستم و فضای استان را فضای انتخاباتی و قشنگ می‌بینم.

دهمرده تصریح کرد: ما انتخابات را در شأن مردم این دیار انجام می‌دهیم و تمام کاستی‌ها را به حداقل می‌رسانیم.

وی در پایان اضافه کرد: هر رأیی که به صندوق ریخته می‌شود، نشانه مشت محکمی بر دهان استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول