اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت عنوان کرد

بالابردن پرچم گفتمان انقلاب دلیلی اصلی حضور جلیلی در انتخابات

معاون امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت گفت:‌ بالابردن پرچم گفتمان انقلاب اسلامی و پافشاری بر مقاومت یکی از دلایل اصلی ورود سعید جلیلی به عرصه انتخابات است.

بالابردن پرچم گفتمان انقلاب دلیلی اصلی حضور جلیلی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی باقری شنبه شب در جمع کثیری از جوانان شهرری در مسجد ابراهیم خلیل(ع) این شهر با تاکید بر اینکه در ری نیاز نیست که در ارتباط با لزوم شرکت در انتخابات صحبت کنیم چرا که همه در این خطه اهل عمل هستند، اظهار داشت: آن چیزی که ما در طول این 34 سال گذشته حس کردیم مسیر رو به جلو وابسته به دو عنصر مردم و مکتب می‌باشد که می‌تواند حماسه عظیمی را زمینه‌سازی کند.

معاون امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت عنوان کرد: در دفاع مقدس مردم این را به روشنی نشان دادند و آن زمانی بود که بسیج مردمی وارد صحنه شد و دشمن را به عقب نشاند و امروز کشور را به پیشرفته‌ترین کشور در امور دفاعی و نظامی کشانده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هر زمانی که مردم وارد صحنه شدند این پیشرفت حاصل شد، گفت: متاسفانه در مناظره کاندیداها در بعضی از رقبای جلیل دیده شد که قائل به این دو عنصر نیستند.

باقری بالابردن پرچم گفتمان انقلاب اسلامی و پافشاری بر مقاومت را یکی از دلایل اصلی ورود سعید جلیلی به عرصه انتخابات برشمرد و افزود: سولانا در دوره لاریجانی گفت که ما توانستیم در افغانستان پیش برویم ولی بر شما نتوانستیم اعمال قدرت کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی خاطرنشان کرد: این که تحریم‌ها علیه ما را زیاد می‌کنند به خاطر این است که به مردم فشار بیاید و مردم اقدام به شورش‌های اجتماعی بکنند که به فضل خدا هم در بحث هسته‌ای و هم در بحث تحریم‌ها موفق نبودند.

وی تخریب‌های رسانه‌های بیگانه علیه سعید جلیلی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان نظام دارند در بین رسانه‌های خود تبلیغ می‌کنند و می‌گویند که هر کسی از این کاندیداها می‌خواهد رای بیاورد مهم نیست ولی باید کاری کنیم که فقط سعید جلیلی رای نیاورد.

باقری ادامه داد: این رسانه‌ها می‌گویند هرکدام غیر از جلیلی باشد می‌توانیم بحث مذاکرات را به نفع غرب پیش ببریم ولی با وجود سعید جلیلی در انتخابات، دشمن این آرزوهای خود را بر باد رفته می‌دانند.

معاون امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت گفت: در مقابل این همه عقب‌نشینی ما در دولت‌های سازندگی و اصلاح طلب هیچ تعهدی را پایبند نبودند تا وقتی که سعید جلیلی آمد و آنها را به عقب نشینی وادار کرد، آنها آمدند طرح سوخت هسته‌ای را به جلیلی پیشنهاد دادند که جلیلی قبول نکرد و با مقاومت خود آنها را به عقب راند و این مقاومت موجب شد که ما به سوخت هسته‌ای هم دسترسی پیدا بکنیم.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول