اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خواستار شد

خودداری از فعالیت سیاسی نمایندگان فرماندار در ستادهای انتخاباتی

فرماندار شهرستان سمنان خواستار خودداری از فعالیت سیاسی نمایندگان فرماندار در ستادهای انتخاباتی کاندیداها در روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات شد.

خودداری از فعالیت سیاسی نمایندگان فرماندار در ستادهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین شامگاه شنبه در جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعبات محل ثبت نام و اخذ رأی انتخابات در شهرستان سمنان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد، جایگاه و نقش نمایندگان فرماندار را در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سمنان تبیین کرد.

وی از همکاری نمایندگان فرماندار در امر اجرای فرایندهای اخذ رأی در روز انتخابات تقدیر و تصریح کرد: حضور و همکاری در برگزاری انتخابات توفیقی دیگر از عنایات خداوند متعال است که می‏توانیم خدمت دیگری به نظام مقدس جمهوری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان سمنان به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای زیر سئوال بردن انتخابات 24 خرداد اشاره و بیان کرد: سلامت و تایید انتخابات گذشته مرهون تلاش‏های نمایندگان فرماندار در شعبات بوده است.

سعدالدین به حساسیت انتخابات امسال با توجه تحریم‏های اقتصادی و فشارهای سیاسی برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران و دسیسه‏های مستکبران جهان در آسیب وارد کردن به بزرگ‏ترین رخداد سیاسی کشور یعنی انتخابات 24 خرداد اشاره کرد.

وی اظهار داشت: نمایندگان فرماندار به عنوان محوری در مدیریت شعبات باید با تعامل با نمایندگان هیئت‏های بازرسی و نظارت و بر اساس قانون و آیین‏نامه‏های موجود، با نظارت بر عملکرد اعضا و حفظ بی‏طرفی و امانت‏داری و صیانت از رأی خود فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: نمایندگان فرماندار باید با سرکشی از محل شعبه‏ها و تجهیز و رفع نیازمندی‏های آن، زمینه و بستر لازم را برای حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‏های رأی در روز 24 خرداد فراهم آورند.

سعدالدین بر عدم فعالیت سیاسی نمایندگان فرماندار له یا علیه کاندیداها در ستادهای انتخاباتی و جلسات تبلیغاتی تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان نیز در این جلسه توضیحاتی را در خصوص قانون انتخابات و شرح وظایف نمایندگان فرماندار ارائه کرد و به سئوالات و پرسش‏های آنان پاسخ داد.

آموزش‏ نمایندگان فرماندار در شهرستان سمنان در سه مرحله تا زمان برگزاری انتخابات پیش‏بینی شده است و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول