اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گناوه:

پرونده تخلف انتخاباتی در شهرستان گناوه وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گناوه گفت: از زمان آغاز تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر گناوه تا کنون حتی یک پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده است.

پرونده تخلف انتخاباتی در شهرستان گناوه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، ضرغام مردانی شنبه شب در جمع کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی این شهر تاکید کرد: رقابت کاندیدا‌ها باید سالم، سازنده و همراه با رعایت اخلاق انتخاباتی باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند در واقع برنده هستند، چرا که برای کمک به نظام و شهر خود تلاش کرده‌اند.

این مقام مسئول در فرمانداری گناوه در خصوص وظایف و اهداف شورا‌ها گفت: اجرای برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، ارائه راهکار‌ها، تشکیل انجمن‌ها، تصویب بودجه نظارت بر معاملات شهرداری، برقراری و لغو عوارض، نظارت بر حسن اجرای دعاوی شهرداری و نظارت بر بهداشت عمومی شهر از وظایف و برنامه‌های شوراهای هر شهر است.

مردانی یادآور شد: با توجه به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در 24 خرداد، امسال انتخابات کمی متفاوت‌تر از قبل است و باید حساسیت موضوع مورد توجه و همه مسائل امنیتی به درستی رعایت شود.

وی تصریح کرد: هیچ شکی نیست که افکار و قلم‌های مزدور با حمایت همه جانبه از سوی دشمنان سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای را دارند و می‌خواهند از این موقعیت سوءاستفاده کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام اردکانی، قاضی مخصوص انتخابات شهرستان گناوه طی سخنانی بیان داشت: شورای شهر اتاق فکر و طراحی عمرانی و فرهنگی برای شهر است و در این راستا کار شورا باید شفاف باشد و کسانی که برای این منظور انتخاب می‌شوند، باید پایبند به مقررات و قوانین باشند و اخلاق‌مدارانه عمل کنند و خدمات انجام گرفته را به گوش مردم برسانند.

در ادامه این جلسه دادستان و رئیس دادگستری نکاتی را پیرامون رعایت قوانین تبلیغاتی به کاندیدا‌ها یادآور شدند.

انتهای پیام/66006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول