اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

3400 نفر برگزاری انتخابات ‌را در گرمی عهده‌دار هستند

فرماندار شهرستان گرمی گفت: بیش از 3 هزار و 400 نفر به عنوان عوامل انتخابات تلاش می‌کنند تا در این سنگر سلامت و صحت انتخابات حفظ شده و صیانت شود.

3400 نفر برگزاری انتخابات ‌را در گرمی عهده‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در جلسه ستاد انتخاباتی شهرستان گرمی اظهار داشت: برای بهتر برگزار شدن انتخابات در شهرستان گرمی 236 شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده ‌‌که این شعب مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است.

وی به کاهش چشمگیر شعب اخذ رأی سیار در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با این اقدام سعی کردیم تا شائبه و دغدغه انتخاباتی را از بین ببریم که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی، انتخاباتی در شأن انقلاب و نظام اسلامی برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: در مجموع 3 هزار و 400 نفر در شهرستان گرمی به عنوان دست‌اندرکاران انتخابات فعالیت می‌کنند تا در یک آرامش و امنیت خاص انتخابات 24 خرداد هم در بخش ریاست جمهوری و هم شوراهای شهر و روستا با عظمت و افتخار ویژه برگزار شود.

علایی با بیان اینکه از تعداد 236 شعبه اخذ رأی بیش از 203 شعبه ثابت می‌باشد، تصریح کرد: ‌تنها 36 شعبه سیار می‌باشد.

وی از تمهیدات لازم برای برگزاری کم دغدغه انتخابات خبر داد و اضافه کرد: از ادارات و دستگاه‌های دولتی خواسته‌ایم در آزادسازی نیروی مورد نیاز، تأمین خودرو و رایانه نهایت همکاری و همدلی را داشته باشند.

فرماندار گرمی به اهمیت و ضرورت حفظ سلامت و صیانت از آرای مردم اشاره کرد و گفت: در برابر این همه سیاه‌نمایی و توطئه دشمنان همه وظیفه داریم تا انتخابات در بالاترین جایگاه و عظمت برگزار شود.

خلق حماسه سیاسی ادای دین به راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم شهرستان گرمی نیز در این جلسه با یادآوری اینکه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی لبیک به فرمان رهبری و تداوم اندیشه و گفتمان انقلاب اسلامی است، بیان کرد: اگر بتوانیم در انتخابات 24 خرداد پشتیبانی و همراهی مردم را شاهد باشیم قطعاً دشمن را در مذاکرات 1+5 به زانو در می‌آوریم.

حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی یادآور شد:‌ ما در هر مقطعی به آرای مردم و پشتیبانی حقیقی آنها از نظام تکیه کرده و امیدوار شده‌ایم، بهتر و شایسته توانسته‌ایم در عرصه حضور داشته و تودهنی بزرگی به دشمن وارد کنیم.

وی نیت و قصد شهیدانی همچون بالازاده، فهمیده و چمران‌ها را صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم و بهترین ادای دین در برابر خون و عظمت آنها حضور پرشور در انتخابات 24 خردادماه است.

انتهای پیام/62007‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول