اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی:

انتخابات آذربایجان شرقی را 57 هزار نفر برگزار می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی گفت: انتخابات 24 خرداد را در استان 57 هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت نظارت، نظارت و بازرسان در آذربایجان شرقی را برگزار می‌کنند.

انتخابات آذربایجان شرقی را 57 هزار نفر برگزار می‌کنند

محمد نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز تعداد واجدین شرایط در انتخابات 24 خرداد در استان آذربایجان شرقی را  2 میلیون و 831 هزار و 886 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک میلیون و 996 هزار و 809 نفر در شهر و 825 هزار و 996 هزار و 809 نفر در روستا سکونت و زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه 51 هزار عوامل اجرایی، هیئت نظارت، نظارت و بازرسان در آذربایجان شرقی را برگزار می‌کنند، گفت: یکی از ابزارهای اجرای مر قانون و سلامت انتخابات، حضور نمایندگان فرمانداران در شعب اخذ رأی است و این افراد باید مراقبت کنند که جانب‌داری علیه کسی صورت نگیرد.

نصرتی با بیان اینکه مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است، گفت: نتیجه انتخابات را مردم رقم می‌زنند و حضور گسترده آنها دشمن شکن است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه چشم جهان به انتخابات آتی در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هر چقدر این انتخابات پرشورتر باشد دشمنان ما بیشتر نا‌امید می‌شوند.

این مسئول تعداد رای اولی‌های استان آذربایجان‌شرقی را 58 هزار و 769 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 29 هزار و 959 نفر پسر و 28 هزار و 810 نفر دختر هستند.

انتهای پیام/60002/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول