اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام در کردستان اندیشیده شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام و به دور از هر گونه نگرانی اندیشیده شده است و خود مردم در این قضیه دخالت خواهند کرد.

تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام در کردستان اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ایرج حسن‌زاده در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار بیجار که شامگاه شنبه در آمفی‌تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی این شهر با حضور فرماندار، امامان جمعه و مسئولان و بخشداران بیجار برگزار شد اظهار کرد حضور مردم در انتخابات نمونه صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا‌کنون دستاورد‌هایی چشمگیر و فراوانی را برای مردم به ارمغان آورده است افزود: مهم‌ترین و شاخص‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی فراهم آوردن حضور عمومی ملت در صحنه‌های کلان تصمیم‌گیری کشور بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: اگر همه دست اندرکاران انتخابات، عالمانه وارد اجرای صحیح و سالم انتخابات شوند و به وظیفه شرعی و قانونی خود پایبند باشند، طبیعتاً حضور مردم هم گسترده و فراوان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عمل به وظیفه شرعی و قانونی توسط مسئولان و عاملان اجرایی انتخابات، منجر به حضور فراوان و گسترده مردم، تقویت همبستگی در نظام دینی و هویت‌بخشی در نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و با نتیجه حاصل از حضور فراوان مردم، کشور در قله عزت و افتخار خواهد درخشید.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی ولایت مدار و صاحب اصلی انقلاب هستند اظهار کرد: اقتدار و مشروعیت و ثبات به دست آمده جمهوری اسلامی ایران توسط مردم فهیم و انقلابی کشورمان است و حضور پر شور این مردم ولایت مدار در انتخابات موجبات سربلندی کشور در جهان خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم اداره‌کننده کشور و در مدیریت نقش اساسی را دارند و در اصل این مردم هستند که برقرار کننده امنیت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات باید گسترده باشد بیان کرد: حضور گسترده و فراوان مردم و گستردگی انتخابات موجب یأس دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با اشاره به مقطع حساس کنونی کشور، نوید امنیت کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون هیچ تشویش و نگرانی را در استان کردستان داد و گفت عزم‌ها برای برگزاری  انتخاباتی پرشور در این استان مهیا است.

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها باید به رعایت اخلاق اسلامی اهتمام بورزند گفت: کاندیداها نباید به تخریب و سیاه‌نمایی یکدیگر بپردازند و نباید قولی بدهند که از انجام آن عاجز باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی مردم پایدار و هوشیاری هستند گفت: کاندیدها باید از وعده و وعیدهای دست نیافتنی پرهیز کنند و اکنون بیش از هر زمانی مردم به برنامه آنها نیازمند هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه گفت: کشور اسلامی باید زمینه رسیدن مردم به سعادت دنیوی و اخروی را فراهم کند و مسئولان کشور باید با توجه به الگوی بودن ایران در جهان برای فراهم کردن نیازهای ابتدایی مردم تلاش کند.

وی خدمت صادقانه و بی‌منت را از وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: سه اصل شفاف‌سازی در امور، عمل به گفتار و امانت‌داری از ویژگی‌های خدمت صادقانه است.

حسن‌زاده به مسئولیت در نظام اسلامی و اهمیت آن اشاره کرد و  افزود : مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به ملت است و مسئولان باید برای تحقق این امر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند.

در پایان این مراسم از خدمات ارزنده درستی معاون اسبق فرماندار بیجار قدردانی و باقر جدی‌امین‌پور به عنوان معاون جدید فرماندار منصوب شد.

انتهای پیام/79015/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول