اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

اکران فیلم کوتاه «هر روز و هر شب» در زنجان

رئیس حوزه هنری زنجان گفت: فیلم کوتاه هر روز و هر شب در استان اکران می‏شود.

اکران فیلم کوتاه «هر روز و هر شب» در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم کوتاه «هر روز و هر شب» به کارگردانی جمال رحمتی به همراه جلسه نقد و بررسی فردا در حوزه هنری زنجان اکران می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم با حضور هنرمندان و علاقه‏مندان این عرصه به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان اکران می‎شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: همراه شدن نمایش فیلم کوتاه با بخش‎های جنبی مختلفی چون جلسات نقد و بررسی و حتی گپ و گفت‌های دوستان با عوامل فیلم‌ها و علاقه‏مندان در راستای ارتقای فیلم‌سازی می‎تواند بسیار موثر و کاربردی باشد.

وی هدف از ساخت فیلم کوتاه را آموختن، تجربه کردن و انتقال تجربیات فیلم‌ساز به دیگران دانست و ادامه داد: عمده‎ترین هدف فیلم کوتاه افزایش کیفیت سینما بوده لذا تعدد اکران این فیلم‎ها گامی در راستای رسیدن به این هدف است.

اسماعیلی آشنایی نسل جوان و علاقه‏مندان با هنر سینما را از دیگر اهداف اکران فیلم کوتاه «هر روز هر شب» برشمرد و اضافه کرد: نقد محتوایی و تکنیکی آثار می‎تواند جوانان علاقه‎مند به هنر سینما و فیلم کوتاه را با آثار مختلفی آشنا کند.

وی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هنر استان و حمایت از هنرمندان جوان از دیگر اهداف نمایش و نقد آثار هنرمندان و فیلم‌سازان زنجانی به شمار می‏رود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه فیلم کوتاه هر روز و هر شب به کارگردانی، تدوین و صداگذاری جمال رحمتی ساخته شده است، یادآور شد: محمود نظرعلیان در این فیلم بازی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه فیلم هر روز و هر شب به مدت 6 دقیقه با فرمت HD در سال 92 ساخته شده است، خاطرنشان کرد: تصویربرداری این فیلم توسط زین‎العابدین نصیری و حمیدرضا بازرگانی و عکاسی آن توسط سالار نیرهدی در محل کشتارگاه زنجان انجام شده است.

گفتنی است؛ این فیلم در مورد پیرمردی است که در یک کشتارگاه کار می‎کند، او در هنگام کار برای لحظاتی به ضمیر ناخودآگاه خود بر می‎گردد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول