اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 و 29 اردیبهشت‌ماه جاری محقق می‌شود

نشست مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری کشور در این استان خبر داد و گفت: این همایش 28 و 29 اردیبهشت‌ماه واقع در هتل آزادی برگزار می‌شود.

نشست مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رضا قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد از نشست مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری کشور به مرکز این استان خبر داد و گفت: این نشست به مدت دو روز از 28 تا 29 اردیبهشت‌ماه جاری در هتل آزادی یاسوج برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد به اهداف برگزاری این نشست دو روزه اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق فرامین رهبری که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده، این نشست برگزار و برنامه‌های مختلف تهیه و تدوین و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی، اهم برنامه‌های همایش را دیدار با نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مسئولان فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: بازدید از کانون‌های مساجد استان و میزان توانایی و اجرای برنامه‌های کانون مساجد از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری کشور به این استان است.

حجت‌الاسلام قاسمی مقابله با تهاجم فرهنگی، تعمیق باورهای دینی مردم، مبارزه با جنگ نرم دشمنان و استفاده از ظرفیت مساجد به عنوان پایگاه دینی و مذهبی را از رسالت‌های مهم کانون مساجد عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد میهمانان ویژه این برنامه را مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی مساجد کشور عنوان کرد و گفت: به منظور اطلاع‌رسانی کامل اخبار و رویدادهای همایش، همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران مهم و ضروری بوده، از این رو از کلیه اصحاب رسانه‌ تقاضای همکاری و همراهی در این همایش را داریم.

انتهای پیام/82011/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول