اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

نمایشگاه کتاب دسترسی هنرمندان استان مرکزی به کتاب‌ را آسان کرد

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب دست‌یابی هنرمندان استان مرکزی به کتاب‌ را آسان کرد.

نمایشگاه کتاب دسترسی هنرمندان استان مرکزی به کتاب‌ را آسان کرد

مهدی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر استان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

وی ادامه داد: این بازدیدها با هدف آشنایی با جدیدترین آثار منتشر شده داخلی و خارجی و آشنایی هنرمندان با کتاب‌های جدید، انتشارات مرتبط با رشته‌های فرهنگی ـ هنری، ترویج فرهنگ کتابخوانی و تسریع در دست‌یابی هنرمندان به کتاب‌های مورد نیاز صورت گرفت.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز اعضای انجمن‌های فرهنگی ـ هنری برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از طرف اداره فرهنگ و ارشاد خمین اعزام شدند.

وی تأکید کرد: بازدید از نمایشگاه کتاب برای انجمن شعر و ادب مؤثر و مفید است چراکه به آسانی می‌توانند با کتاب‌های جدید نویسندگان و شاعران آشنا شوند و امکان دیدار شاعران و نویسندگان حاضر در نمایشگاه برایشان فراهم می‌شود.

گفتنی است،‌ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب چشمه جوشان دانایی» به مدت 10 روز میزبان علاقمندان کتاب و مطالعه بود.

در این دوره از نمایشگاه، چهار هزار و 145 ناشر ایرانی و خارجی، 445 هزار عنوان کتاب را در فضایی به وسعت حدود 135 هزار متر مربع در بخش‌های ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و بین‌الملل عرضه کردند.

همچنین دو هزار و 545 ناشر در بخش داخلی و یک‌‌هزار و 600 ناشر خارجی از 77 کشور جهان آثار خود را در عظیم‌ترین رویداد فرهنگی کشور عرضه کردند.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول