اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تالار هنر:

اصفهان استعدادهای نمایشی بسیاری دارد/ تولید آثار نمایشی توسط تالار هنر اصفهان

مدیر تالار هنر گفت: اصفهان دارای استعدادهای زیاد نمایشی است که برگزاری جشنواره تئاتر کمدی و اعلام فراخوان تولید آثار نمایشی از جمله برنامه‌های تالار هنر برای شناخت و بهره گیری از آنها است.

اصفهان استعدادهای نمایشی بسیاری دارد/ تولید آثار نمایشی توسط تالار هنر اصفهان

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تالار هنر علاوه بر برگزاری جشنواره تئاتر کمدی در اصفهان از گروه‌های نمایشی برای تولید آثار فاخر نمایشی دعوت کرده است.

وی افزود: گروه‌های نمایشی بسیاری در اصفهان وجود دارند که به طور عمده دارای سوابق مفید و توانایی بالایی هستند، و حضور آنها در جشنواره تئاتر کمدی از مصادیق آن است.

مدیر تالار هنر با اشاره به اینکه تاکنون نام آشنایان بسیاری از هنر تئاتر در جشنواره تئاتر کمدی شرکت داشته‌اند، گفت: هنرمندان عرصه نویسندگی و تئاتر می‌توانند، نمایش نامه‌های خود را با موضوع آزاد به دبیرخانه تالار هنر ارائه دهند.

وی زمان نهایی تحویل آثار به تالار هنر را تا پایان خرداد ماه عنوان کرد و گفت: آثار ارسال شده از هنرمندان پس از بازبینی توسط هیئت ناظران و در صورت تأیید آنها به صورت آثار نمایشی تولید می‌شوند و از پاییز به نمایش گذاشته می‌شوند.

بکتاشیان با بیان اینکه آثار ارسالی باید از نظر محتوا و اصول نمایش‌نامه نویسی در حد بالایی باشد، گفت: اصفهان ظرفیت‌های بسیاری را در زمینه هنرهای نمایشی دارد که برگزاری این فراخوان و همچنین برگزاری جشنواره کمدی در اصفهان، از جمله برنامه‌هایی است که فرصت استفاده از این استعدادها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول