اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خبر داد

فعالیت 430 مجتمع فرهنگی هنری نور در کشور

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت 430 مجتمع فرهنگی هنری نور در کشور خبر داد.

فعالیت 430 مجتمع فرهنگی هنری نور در کشور

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به فعالیت 430 مجتمع فرهنگی هنری نور در سطح کشور اظهار کرد: اغلب فعالیت‌های مردمی که در زمینه فعالیت‌های دینی است قابلیت اجرا را در این مجتمع‌ها دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان پردیس متنوعی از فعالیت‌های فرهنگی است، تصریح کرد: در همین راستا ساختمان‌های چند منظوره احداث شده است.

وی همچنین به فعالیت 102 مدرسه علوم و معارف دینی با عنوان مدارس صدرا در کشور اشاره کرد و افزود: این مدارس دارای رشته‌های علوم و معارف اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مدارس در نظام جدید آموزشی دچار تغییر و تحول خواهند شد از اخذ مجوز جدید از آموزش و پرورش خبر داد و ادامه داد: در نظام جدید آموزشی این مدارس در 2 مقطع 6 ساله از ابتدایی تا دبیرستان فعالیت خواهند کرد.

به گفته خاموشی، درصد زیادی از دانش‌آموزان علوم و معارف اسلامی در این مدارس  مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: برخی مدارس همانند مدارس علوم دینی شهید مطهری با سه شعبه در کشور فعال هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این مدارس توانمندی علمی تا 2 سال حوزه علمیه را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهد، اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان این مدارس توانایی تحصیل در حوزه‌های علمیه را با پیش زمینه تحصیلی علوم و معارف اسلامی دارا هستند.

خاموشی افزود: با جذب این دانش‌آموختگان در نظام حوزه علمیه می‌توانند در شبکه تبلیغ، تحقیق و آموزش و پژوهش وارد شوند.

وی با اشاره به برکات ارزشمند سفر مقام معظم رهبری به کردستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 4 مدرسه علوم و معارف دینی در استان فعالیت می‌کند که از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره رویکرد این سازمان برای تحقق شعار سال گفت: مهم‌ترین بعد حماسه سیاسی انتخابات 24 خردادماه است که رویکرد سازمان در این راستا تعریف شاخص‌های کاندیدای مطلوب و توانمند، حساس کردن مردم برای مطالبه برنامه و تیم کاری خوب از این کاندیداها و تشویق اقشار مختلف به شرکت حماسی در انتخابات پیش روست.

وی با اشاره به اینکه کار اصلی شبکه تبلیغ سوق ‌دادن مردم به سمت ویژگی‌ها و شاخص‌های کاندیدای مطلوب است، تصریح کرد: امیدواریم حاصل این فعالیت‌ها منجر به انتخاب فردی ولایت‌مدار، کارآمد و دارای برنامه برای اداره دولت باشد.

خاموشی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: همه مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران اقتصادی کشور فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری در این زمینه بودند و از این رو همه باید تلاش کنند.

وی فرهنگ افزایش تولید و مصرف بهینه را دو عامل کارگشا در این راستا برشمرد و گفت: این دو اصل در قالب برنامه‌های تبلیغی و ترویجی سازمان تبلیغات گنجانده شده است.

انتهای پیام/79009/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول