اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اردیبهشت تئاتر ایران

هنرمندان شهرستان کنگان تجلیل شدند

طی مراسمی به مناسبت اردیبهشت تئاتر ایران، هنرمندان شهرستان کنگان تجلیل شدند.

هنرمندان شهرستان کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، ظهر امروز در آیینی همزمان با اردیبهشت تئاتر ایران از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر کنگان در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان در این آیین اظهار داشت: توجه به هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب امری لازم است که باید مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیرد.

حسن مختارزاده افزود: امروزه هنرهای نمایشی، مادر هنرها به شمار می‌آید و تنها هنری است که در اجتماع هر فرد خود را به آن نزدیک و همراه می‌داند.

وی اضافه کرد: اینکه بگوییم وضعیت تئاتر در کنگان بسیار خوب است به بیراهه رفته‌ایم چرا که در دوره‌های خیلی دورتر هنرمندان رشته نمایش در این شهر تلاش بیشتری از خود نشان می‌دادند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان ادامه داد: نیاز امروز جامعه در هنرهای نمایشی برای مخاطب شناسی ضرورت دارد، مخاطب به دنبال موضوعاتی است که به روز است و حرف‌های روزمره اجتماع خود را در آن ارائه می‌کند.

محمد بازدار مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهر کنگان نیز ضمن بیان نکاتی چند پیرامون وضعیت تئاتر در کنگان از هنرمندان این عرصه خواست تا نسبت به وضعیت تئاتر در این شهر جدی‌تر و دغدغه‌مندتر برخورد کنند.

در پایان از چند تن از هنرمندان فعال که در سال گذشته فعالیت چشمگیر داشته‌اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول