اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

نمایشگاه عکس هنرمند خوزستانی در اروپا برپا می‌شود

نمایشگاه بزرگ عکس بختیاری با عنوان وارگه در سالن اصلی شهر گوتنبرگ سوئد توسط یک هنرمند خوزستانی برگزار که با استقبال بسیار زیاد دوستداران و علاقه‌مندان مواجه شد.

نمایشگاه عکس هنرمند خوزستانی در اروپا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا حاجی‌پور متولد 1349 شهرستان لالی که تاکنون فعالیت‌های زیادی در زمینه عکاسی و حرفه مستند‌سازی انجام داده است در کشور سوئد نمایشگاه آثارش را برپا کرده است.

حاجی‌پور توانسته است آثاری همچون مستند تلویزیونی 12 قسمتی حال کنون وارگه و مستند شش قسمتی دوز ویل را بسازد که بارها به نمایش درآمدند.

این هنرمند خوزستانی توانسته است با برپایی نمایشگاه عکس با موضوع زندگی آداب و رسوم ایل بختیاری در کشور سوئد به نشر فرهنگ اصیل ایرانی بپردازد.

بر اساس این گزارش، این دومین نمایشگاه عکس این هنرمند خوزستانی در کشور سوئد است که به دعوت انجمن فرهنگی در ستین برگزار شده است.

گفتنی است در کارنامه فرهنگی این هنرمند آثاری همچون کتاب و سالنامه، پوستر، مجموعه‌های عکس، عکس‌های روی جلد برخی از مجلات، کتاب‌ها و دیگر آثار فرهنگی مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول