اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 25 میلیارد ریالی مسکن معلولان در مسکن مهر

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات ستاد مسکن معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور، 25 میلیارد ریال به منظور احداث یک‌هزار و 800 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در استان هزینه شده است.

هزینه‌کرد 25 میلیارد ریالی مسکن معلولان در مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌حسن اکبری‌مطلق صبح امروز در جمع مددجویان بهزیستی در مجتمع مسکونی شمال شهر بیرجند به همراه مسئولان بهزیستی با 254 خانواده معلولان و مددجویان ساکن این مجتمع دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی عنوان کرد: بهزیستی استان به صاحبان هر یک از واحدهای مسکونی به میزان 25 تا 60 میلیون ریال مساعدت داشته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: تا اوایل سال 86 و قبل از شروع نهضت مسکن مهر، در خراسان جنوبی فقط 300 واحد به جامعه هدف واگذار شده بود و در حال حاضر این آمار به یک‌هزار و 800 واحد افزایش یافته است.

اکبری‌مطلق، دهه چهارم انقلاب را دهه عدالت و توسعه معرفی کرد و ابراز داشت: جمعیت ساکن در خراسان جنوبی 88 صدم درصد جمعیت کشور است، اما میزان برخورداری و اعتبار اختصاص یافته به استان بیش از یک درصد اعتبارات کشوری است که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه مسئولان به خراسان جنوبی است.

وی در پاسخ به وجود برخی مشکلات واحدهای ساخته شده گفت: نقائص و ایرادهای جزئی واحدهای مسکونی به علت حجم بالای متقاضی مسکن در بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مشکلات موجود را پیگیری و به درخواست‌ها در حد توان پاسخ می‌دهیم.

در این دیدار تعدادی از معلولان ساکن در مجتمع خواستار تغییر نام شهرک بهزیستی شمال شهر به شهرک شهید فیاض‌بخش بودند که قرار شد مکاتبات لازم در این زمینه با شورای اسلامی شهر بیرجند انجام شود.

انتهای پیام/69008/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول