اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی:

عدم آگاهی منجر به بروز آسیب اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: پایین بودن اطلاعات افراد از آسیب‌‌های مختلف نظیر مواد مخدر و مشروبات الکلی سبب شده که جامعه با چالش مواجه باشد.

عدم آگاهی منجر به بروز آسیب اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسن اکبری مطلق صبح  امروز در بازدید از خبرگزاری فارس در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: همانطور که جامعه در حال تغییر، تحول و توسعه است آسیب‌های اجتماعی هم در راستای آن رشد می‌کند. 

نفوذپذیری آسیب‌های اجتماعی در خراسان‌جنوبی 1.8 از میانگین  کشوری پایین‌تر است

محمد حسن اکبری مطلق با بیان اینکه ضریب نفوذ آسیب‌های اجتماعی در کشور حدود شش است، تصریح کرد: این ضریب نفوذ در خراسان‌جنوبی 4.2 یعنی 1.8 از میانگین  کشوری پایین‌تر است. 

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی یکی از دلایل افزایش آسیب‌های اجتماعی را پایین بودن سطح اطلاعات مردم دانست و ادامه داد: پایین بودن اطلاعات افراد از آسیب‌‌های مختلف نظیر مواد مخدر و مشروبات الکلی سبب شده که جامعه با چالش مواجه باشد.

اکبری مطلق در ادامه به مباحث مختلفی از قبیل مراکز ترک اعتیاد و توانمند‌سازی معتادان، زمینه‌های مختلف معتاد شدن جوانان، آزمون‌های استخدامی و سهمیه معلولان و تبدیل وضعیت کارکنان این سازمان توضیحاتی و مطالبی را ارائه کرد.

رسانه در راستای آگاه‌سازی عمومی نفش بسزایی دارد

 سرپرست خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی در این مراسم افزود: تعداد 94 خبر پوششی و تولیدی از بهزیستی استان طی سال جاری در خروجی خبرگزاری فارس قرارگرفته است. 

احسان مداح متذکر شد: بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به دلیل عدم آگاهی افراد از مباحث اجتماعی و فرهنگی پدید می‌آید که در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی افراد جامعه رسانه می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

انتهای پیام/2248/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول