اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی خبر داد

پذیرش 505 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی تاکنون تعداد 505 دانشجو پذیرش شده‌اند.

پذیرش 505 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهناز زال صبح امروز در مراسم برگزاری جشن فارغ‌‌التحصیلی 37 نفر از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این مرکز از مهر‌ماه سال 88 در رشته تربیت مربی مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: از ابتدای تاسیس این مرکز آموزشی تاکنون تعداد 505 دانشجو پذیرش و تعداد 177 دانشجو نیز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر 428 نفر از دانشجویان این مرکز در پنج رشته تربیت مربی مراکز پیش از دبستان، مربی معلولان ذهنی، آسیب‌های اجتماعی گرایش پیشگیری از اعتیاد، مدیریت تعاون، مددکاری اجتماعی و مربی کودک مشغول به تحصیل هستند.

همکاری 50 استاد با مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی

ذال با بیان اینکه حدود 50 استاد با مدرک دکترا و کارشناسی ارشد با  این مرکز همکاری دارند، ادامه داد: با این توان علمی، از ترم تحصیلی جاری پذیرش دانشجو در رشته کاردانی حرفه‌ای مربی کودکان با نیازهای ویژه را نیز آغاز می‌کنیم.

مدیر کل بهزیستی در این مراسم با بیان اینکه بهزیستی یک سازمان تخصصی است، گفت: برای انجام وظایف بیشمار این سازمان نیازمند نیروی متخصص هستیم که این یکی از وظایف مرکز است.

محمدحسن اکبری‌مطلق با بیان اینکه این مرکز یکی از مراکز موفق و نمونه استان است، افزود: از همان ابتدای تاسیس مرکز برای ایجاد یک مجموعه آموزشی استاندارد تلاش شده است.

80 درصد پست‌های سازمانی بهزیستی بلاتصدی است

وی با اشاره به اینکه 80 درصد پست‌های سازمانی ما بلاتصدی است، افزود: فارغ‌التحصیلان این مرکز می‌توانند در مراکز غیر دولتی و سمت‌های دولتی به کار گرفته شوند.

اکبری‌مطلق با اشاره به اینکه این مرکز به موسسه تبدیل شده است، ادامه داد: به زودی در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانشجو پذیرش می‌شود.

در این مراسم که دردهه فجر برگزار شد دانشجویان و خانواده‌های آنها حضور داشتند و مراسم فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند.

انتهای پیام/69008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول