اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی خوسف خبر داد

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان خوسفی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی خوسف گفت: خوسف تنها شهرستان خراسان جنوبی است که واحدهای مسکونی معلولان به صورت ویلایی احداث شده است.

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان خوسفی

علی‌اکبر رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با افتتاح پروژه 18 واحدی مسکن معلولان خوسف اظهار کرد: مجموع زیر بنای این واحدها یک‌هزار و 80 متر مربع و مجموع مساحت زمین این پروژه 4 هزار و 700 متر مربع است.

 

این مسئول زیربنای هر واحد مسکونی را 60 متر مربع و مجموع مساحت هر واحد را 260 متر مربع اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی خوسف با بیان اینکه آورده هر شخص مبلغ  600 هزار تومان است، افزود: سازمان بهزیستی برای ساخت‌و‌ساز این 18 واحد مسکونی رقمی بالغ بر 27 میلیون و 900 هزار تومان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت کرده است.

رنجبر ادامه داد: خدمات زیربنایی از قبیل امتیاز آب، برق و گاز این واحدها رایگان است و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اخذ شده از بانک توسط متقاضیان به منظور ساخت این واحدها مبلغ 20 میلیون تومان است، تصریح کرد: خوسف تنها شهرستان خراسان جنوبی است که در آن واحدهای مسکونی معلولان به صورت ویلایی احداث شده است.

افتتاح یک واحد مسکونی در روستای گیو اکبرآباد

رئیس اداره بهزیستی خوسف از افتتاح یک واحد مسکونی با زیربنای 60 متر مربع در روستای گیو اکبرآباد طی دهه فجر خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی مبلغ 5 میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت این واحد مسکونی پرداخت کرده است.

 

رنجبر در ارتباط با اعتبارات اخذ شده از بانک اضافه کرد: تسهیلات استفاده شده از بانک برای این واحد مسکونی مبلغ 12 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معلولان و توزیع سبد غذایی 400 میلیون ریال به خانواده معلولان از برنامه‌های مهم دهه فجر این اداره محسوب می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی خوسف در پایان اذعان داشت: خدمات بهزیستی شامل خدمات مشاوره و بینایی‌سنجی برای عموم در دهه مبارک فجر رایگان است.

انتهای پیام/69008/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول