اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

حمایت از تولیدات نمایشی و فیلم کوتاه در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: از تولیدات نمایشی و فیلم‌های کوتاه حمایت می‌شود.

حمایت از تولیدات نمایشی و فیلم کوتاه در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شب شعری به مناسبت بزرگداشت منزوی در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی شعر، تئاتر و هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های مورد نظر این اداره است که با حضور اساتید برجسته و به صورت ورک‌شاپ برگزار می‌شود.

*حمایت از تولیدات نمایشی و فیلم کوتاه در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه برگزاری نشست و نقد شعر یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری است، تصریح کرد: حمایت از تولیدات نمایشی و فیلم‌های کوتاه از دیگر برنامه‌های این اداره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار هنری در رشته‌های خوشنویسی، طراحی و نقاشی در شهرستان زنجان، افزود: حمایت از تولیدات موسیقایی حماسی از رویکردهای این اداره در سال جاری است.

*برگزاری نشست شاهنامه‌خوانی در زنجان

امیری به برگزاری نشست شاهنامه‌خوانی و ورک‌شاپ شاهنامه‌خوانی در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: انجمن‌های مختلف هنری و ادبی در فرهنگسرای کوثر زنجان  ایجاد شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه کارگاه‌های مختلف آموزشی در ترم بهار برگزار می‌شود، ادامه داد: 12 کارگاه و دوره آموزشی موسیقی در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه کارگاه آموزشی در زمینه تئاتر، پنج کارگاه در زمینه رشته‌های تجسمی و پنج دوره در زمینه خوشنویسی برگزار می‌شود، اضافه کرد: چهار کارگاه آموزشی در رشته‌های عکس و فیلم و دو دوره آموزشی نیز در رشته‌های شعر و داستان در زنجان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/73006/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول