اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بیجار خبر داد

کمک 15 میلیون تومان خیرین مدرسه‌ساز / مشارکت 300 معلم و فرهنگی در امر مدرسه‌سازی

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بیجار گفت: امسال خیران مدرسه‌ساز شهرستان بیجار 15 میلیون تومان به امر مدرسه‌سازی کمک کردند.

کمک 15 میلیون تومان خیرین مدرسه‌ساز / مشارکت 300 معلم و فرهنگی در امر مدرسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، بخشنده در ششمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز این شهرستان که با حضور فرماندار و امام جمعه و رؤسای برخی از ادارات در سالن اجتماعات مدرسه الوندی برگزار شد، اظهار داشت: 300 نفر از فرهنگیان خیر به صورت مادام‌العمر از حقوق خود که جمعا 24 میلیون تومان در سال است را به امر پسندیده ساخت مدرسه اختصاص داده‌اند.

وی به اراضی واگذار شده از جانب خیرین اشاره کرد و افزود: ارزش اراضی واگذاری خیرین بالغ بر 1 میلیارد تومان ارزیابی شده است که ساختمان امامیه این شهرستان با ارزشی بیش از 2 میلیارد تومان برای امر آموزش اهدا شده است.

وی همچنین به اهداء چندین دستگاه کامپیوتر و اختصاص آن به مدارس و همچنین کمک‌های خیرین برای تجهیز و بازسازی مدارس اشاره کرد و گفت: جهاد مقدس مدرسه‌سازی یکی از پسندیده‌ترین اعمال در پیشگاه خداوند است.

وی حرکت خیرین مدرسه‌ساز را در راستای انسان‌سازی و زیرساخت توسعه پایدار کشور عنوان کرد و از حرکت آنان به عنوان جهادگران با نفس و با مال نام برد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز بیجار خاطرنشان کرد: تعالی و پیشرفت هر کشور در گرو آموزش و پرورش آن کشور است و مشارکت در امر مدرسه‌سازی سبب بقای عمر و وسعت در امر خیرین خواهد بود.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: خیران این شهرستان در سال گذشته بیش از 32 میلیون تومان به امر مقدس مدرسه‌‌سازی کمک کرده‌اند.

بخشنده  افزود: امروز و همزمان با ششمین جشنواره خیران مدرسه‎ساز، دفتر خیرین مدرسه‌ساز و کتابخانه دبستان شکوفه‌های انقلاب این شهر افتتاح می‌شود.

در پایان این جلسه از 15 نفر خیر مدرسه‌ساز بیجاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/79015/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول