اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان مطرح کرد

تشکیل حلقه‌های صالحین در کارخانه‏های سمنان / فرهنگ‏سازی پرهیز از تجمل‌گرایی در جامعه

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان از تشکیل حلقه‌های صالحین در کارخانه‏های سمنان خبر داد و گفت: فرهنگ‏سازی پرهیز از تجمل‌گرایی در جامعه به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.

تشکیل حلقه‌های صالحین در کارخانه‏های سمنان / فرهنگ‏سازی پرهیز از تجمل‌گرایی در جامعه

احمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان هم‏زمان با هفته کار و کارگر، با محوریت نقش «بسیج کارگری در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مستلزم حضوری جهادگونه است و قشر بسیج کارگری باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری حضور خود را در هر دو عرصه سیاسی و اقتصادی به منصه ظهور برساند.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان اظهار داشت: وظیفه جامعه کارگری در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بسیار سنگین و سرنوشت‌ساز است.

احمدی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جامعه کارگری کشور 14 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند، افزود: جامعه کارگری به عنوان عضوی از جامعه اسلامی و جامعه زحمتکش کارگری نقشی مضاعف بر عهده دارند و این وظیفه بسیجی و بسیج کارگری را دو چندان می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان خاطرنشان کرد: بسیج کارگری با تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین و ایجاد پایگاه مقاومت در کارخانجات و با هدف کمک به دولت در جهت ارتقای کیفی و کمی تولید، خوداتکایی، تقویت و توسعه وجدان کاری، ایجاد فضای رشد، بالندگی، خلاقیت و ابتکار در فضای جامعه کارگری تشکیل شده است.

احمدی تأکید کرد: امروز هجمه همه‏جانبه استکبار جهانی در بعد سیاسی و به ویژه اقتصادی برای ایجاد نارضایتی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی برنامه‌ریزی شده است که البته مردم به ویژه جامعه کارگری هوشیار هستند و همان‏طور که طی 34سال به یاری خدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده از این توطئه ناجوانمردانه نیز سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد.

وی بیان داشت: ناگفته نماند که نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تبیین آن از سوی برنامه‌ریزان نقش مهمی در قطع وابستگی به بیگانگان را دارند.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان افزود: پرهیز از مصرف‌زدگی و تجمل‌گرایی سلاحی کارآمد در مقابل فرهنگ مادی‌گرایی غرب و وابستگی به آنان است.

احمدی گفت: جامعه کارگری به ویژه بسیج کارگری با درک شرایط موجود به عنوان سنگربانان خط مقدم جنگ با سلاح کار و تلاش و افزایش تولید داخلی با همکاری مدیران عرصه تولید و صنعت، حماسه اقتصادی را محقق خواهند کرد و با حضور پرشور در صحنه انتخابات در خلق حماسه سیاسی سهیم خواهند بود.

انتهای پیام/2249/‌‌ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول