اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان مرکزی تاکید کرد:

آمادگی بالای استان مرکزی برای برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی خبر داد.

آمادگی بالای استان مرکزی برای برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی در نشست اعضای ستاد برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی اظهار داشت: این جشنواره از  14 تا 20 اردیبهشت ماه در اراک برگزار می‌شود که آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه این جشنواره در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری درخصوص شخصیت امام هشتم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بیان داشت: برگزاری تئاتر با موضوع امام رضا (ع)، پخش فیلم، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی همایش‌های علمی و حرکت کاروان دوستداران رضوی از برنامه‌های پیش بینی شده برای این جشنواره است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی نیز گفت: امروز پرداختن  به کارهای فرهنگی پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم اقتصادی است.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: در شرایطی که دشمنان می‌کوشند اعتقادات و ارزش‌های فرهنگی مردم را از بین ببرند، برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند تمام توطئه‌های آنان را نقش برآب کند.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص جشنواره امر بسیار مهمی است که  باید از تمامی ظرفیت رسانه‌ها و دستگاه های اطلاع رسانی استان در  راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بهره گرفت.

انتهای پیام/87001/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول