اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه عمار:

استکبار از فرهنگ شهادت در ایران می‌ترسد

مسئول قرارگاه عمار گفت: شهدا مانند حلقه‌ای به دور ایران کشیده شده‌اند که سبب ترس استکبار می‌شوند.

استکبار از فرهنگ شهادت در ایران می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در یادواره 140 شهید حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بیرجند در ارتباط با جایگاه شهدا اظهار کرد: شهدا اگر زنده بودند اکنون سن آنها به 50 سال رسیده بود ولی آنها راه خدا را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: دنیا و مادیات آن تا زمانی ارزش دارد که انسان در کنار آن باشد وقتی انسان نباشد تمامی مادیات ارزش خود را از دست می‌دهند.

عمر سرمایه خداوندی است

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه خداوند همه چیز را رایگان در اختیار انسان گذاشته است، یادآور شد: خداوند متعال اکسیژن برای تنفس و یا آبی را که برای کشاورزی و شرب مصرف می‌کنیم رایگان در اختیار ما گذاشته است.

طائب یکی از سرمایه‌هایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده را عمر دانست و تصریح کرد: سرمایه عمر را باید مصرف کرد و نمی‌توانیم آن را ذخیره کنیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه عمر نفس‌هایی است که داریم، اذعان داشت: به دلیل اینکه انسان از پایان یافتن نفس‌هایش آگاهی ندارد، به تهمت و غیبت دیگران می‌پردازد.

پاداش خریدهای دنیایی را در آخرت می‌دهند

مسئول قرارگاه عمار دنیا و خداوند را دو خریدار عمر عنوان کرد و متذکر شد: خداوند و دنیا هر دو عمر را می‌خرند و در مقابل آن پاداش می‌دهند.

طائب با بیان اینکه دنیا در خرید عمر بخیل است، افزود: دنیا هر چیزی که می‌دهد محدودیت مکانی و زمانی دارد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در مقابل خریدهایش پاداش می‌دهد، اضافه کرد: خریدهای خداوند نسیه است و در آخرت پاداش آن را می‌دهد.

نابود شدن جسم با مردن

مسئول قرارگاه عمار خرید خداوند را دارای دو ویژگی دانست و گفت: خریدهای خداوند محدودیت مکانی و زمانی ندارد.

طائب با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند، ادامه داد: انسان با مردنش جسم خود را از دست می‌دهد ولی خداوند به شهدا از روی رزق خود بدن می‌دهد.

وی فرآیند حرکت که استکبار را به شکست کشانده شهدا عنوان کرد و اذعان داشت: شهدا مانند حلقه‌ای به دور ایران کشیده شده‌اند که سبب ترس استکبار می‌شوند.

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، اظهار امیدواری کرد بتوانیم با کمک شهدا حماسه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/69010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول