اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

ناهنجاری‌های فرهنگی با ارائه برنامه‌های مدون برطرف شود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: باید با ارائه برنامه‌های مدون و دقیق به دنبال برطرف کردن ناهنجاری‌های فرهنگی باشیم.

ناهنجاری‌های فرهنگی با ارائه برنامه‌های مدون برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی در نخستین جلسه شورای عالی قشر بسیج حقوق‏دانان در سال جدید که با حضور رئیس سازمان بسیج حقوق‏دانان کل کشور و اعضای شورای عالی قشر در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از یادگارهای ارزشمند و پشتوانه عظیم مردمی است.

وی افزود: بسیجیان در طول سال‌های بعد از انقلاب در سنگرهای گوناگون از جمله دفاع مقدس، سازندگی، تهاجم فرهنگی،‌ مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمنان و توطئه‌های دشمنان علیه نظام به دفاع پرداخته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان تأکید کرد: امروز سنگر اقتصاد مقاومتی،‌ سنگر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از سنگرهای بزرگ بسیج در دفاع از انقلاب و آرمان‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تلاش بسیج برای حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات

سلامی با اشاره به دو انتخابات پیش رو در خرداد ماه گفت: تلاش همه جانبه بسیج در راستای فراهم‌ کردن زمینه و بستر مناسب برای حضور بی‌نظیر مردم در عرصه انتخابات است.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که حضور آحاد مردم در انتخابات در رشد و پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌‌های دشمنان بسیار اثرگذار است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه وظیفه اصلی بسیج انتخاب فرد اصلح است، ادامه داد: تلاش بسیج در راستای تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه است.

سلامی‌ افزود: دومین اصلی که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت، انتخاب بهترین و اصلح‌ترین فرد بر اساس معیارها و شاخص‌هاست.

وی با اشاره به مأموریت‌های بسیج اظهار داشت: هدف و اولویت تمام مأموریت‌ها و فعالیت‌های بسیج به سمت اثربخشی بیشتر بوده و در واقع باید گفت نگاه بسیج نگاه اثربخشی برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان گفت: باید با ارائه برنامه‌های مدون و دقیق به دنبال برطرف کردن ناهنجاری‌های فرهنگی باشیم تا در مسیر حرکت جامعه‌ اسلامی به سمت عزت و سربلندی مانعی ایجاد نشود.

انتهای پیام/2249/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول