اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

نهادهای فرهنگی به دغدغه‌های جوانان بپردازند

امام جمعه میاندوآب گفت: یکی از تکالیف سنگین نهادهای فرهنگی پرداختن به دغدغه‌های جوانان است.

نهادهای فرهنگی به دغدغه‌های جوانان بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حقوق کودک و رعایت آن از دیدگاه اسلام و دستورات دینی ستودنی است.

وی با بیان اینکه در اسلام، مسلمانان به داشتن فرزندان زیاد تشویق شده‌اند، خاطرنشان کرد: داشتن فرزند یک امتیاز است که از سوی خداوند به بندگان عطا می‌شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: پیامبر کودکان را نوازش می‌کردند و با آن‌ها با محبت و احترام رفتار می‌کردند به گونه‌ای که آن حضرت می‌فرمودند «تا زنده هستم سنت سلام کردن به کودکان را ترک نمی‌کنم.»

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق فرزندان و احترام به آن‌ها در اسلام یک فرهنگ دینی است، تصریح کرد: کودکان حقوق زیادی بر گردن پدر و مادر و جامعه دارند و اگر خوب تربیت شوند و همچنین آداب و اخلاق اسلامی را بیاموزند، بهترین و صالح‌ترین بندگان خدا هستند.

قهرمانی با اشاره به یکی از تکالیف سنگین نهادهای فرهنگی در پرداختن به جوانان، ابراز داشت: این نهادها موظفند با ارائه آموزش‌های الهی و اسلامی و همچنین آداب و اخلاق دینی جوانان را از دست شیاطین جهانی، مستکبران عالم و دشمنان اسلام نجات دهند تا آینده کشور با داشتن جوانان مؤمن و متعهد تضمین شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران به همدلی و وحدت بیش از هر زمان دیگری نیازمند است تا در سایه این همدلی، توطئه دشمنان قسم‌ خورده را که به آرمان‌ها، ذخایر، اعتلا و شکوفایی کشور چشم طمع دوخته‌اند، خنثی کنند.

انتهای پیام/61010/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول