اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های کرمانشاه خبر داد

برگزاری برنامه‌های فرهنگی مرتبط با موضوع کتاب

کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: برای تمام اقشار در استان کرمانشاه برنامه‌های فرهنگی مرتبط با موضوع کتاب در نظر گرفته‌ایم.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی مرتبط با موضوع کتاب

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: هدف ما انجام امور فرهنگی است و در این راستا برای تمام اقشار برنامه‌های فرهنگی مرتبط با موضوع کتاب در استان کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم.

کریمی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی است که در دو بخش آنلاین و مکتوب در حال اجرای آن هستیم و امیدواریم موجبات ترغیب بیشتر مردم را برای امر کتاب‌خوانی به همراه داشته باشد.

وی در مورد مسابقات آنلاین با اشاره به تنوع موضوعات مسابقه، گفت: طی اردیبهشت‌ماه امسال، در بخش مسابقات آنلاین، 20 مسابقه ویژه عموم مخاطبین، 4 مسابقه ویژه نابینایان و کم‌بینایان و یک مسابقه ویژه کتاب‌داران برگزار می‌شود.

کریمی با اشاره به برگزاری مسابقه نویسندگی به صورت مکتوب، گفت: در بخش مسابقه نویسندگی مکتوب، ما شش گروه هدف در نظر گرفته‌ایم که شامل گروه‌های هدف راهنمایی، دبیرستان، زندانیان و  مددجویان، کتاب‌داران و دانشجویان می‌شود.

وی به دیگر مسابقات کتاب‌خوانی اشاره کرد و افزود: مسابقه کتاب‌شناسی برای عموم مخاطبین، مسابقه نقدنویسی ویژه طلاب، دانشجویان و فرهنگیان، مسابقه خلاصه‌نویسی ویژه اصناف و مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این ماه است.

کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه زمان برگزاری مسابقات آنلاین را از یکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه و از طریق سایت اینترنتی booki.ir اعلام و افزود: مهلت ارسال آثار مکتوب نیز تا 20 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری است.

کریمی اعلام کرد: ما سعی کرده‌ایم دسترسی به منابع و اجرای مسابقات سهل و آسان باشد به همین دلیل از طریق سایت شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای booki.ir تمام منابع برای علاقه‌مندان در دسترس است و همچنین می‌توانند از طریق همین سایت ثبت‌نام و در مسابقات شرکت کنند.

گفتنی است مسابقات آنلاین به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به صورت اینترنتی برای علاقه‌مندان به مطالعه برگزار می‌شود و پس از اجرای هر دور از مسابقات به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول