اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجتمع فرهنگی هنری بادرود افتتاح شد

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع فرهنگی و هنری بادرود با هزینه بالغ بر یازده میلیارد ریال افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی هنری بادرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این مجتمع در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری شهر باد رود به مساحت 1200 متر ساخته شده و تاکنون مبلغ یازده میلیارد و یک‌صد میلیون ریال هزینه شده و مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کامل نیاز دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری بادرود گفت: یکی از افتخارات اهالی فرهنگ و هنر این است که در رأس نظام شخصیتی همچون مقام معظم رهبری حضور دارد که به صورت کامل بر مسائل فرهنگی جامعه تسلط دارد.

سید محمد حسینی گفت: مسئولان فرهنگی کشور همواره از رهنمودها و بیانات بسیار دقیق و کارشناسی شده معظم‌له استفاده می‌کنند.

وی فلسفه حضور اعضای هیئت دولت در شهرستان‌های استان اصفهان را پیگیری مصوبات سه دور از سفرهای استانی رئیس جمهور دانست و افزود: اهتمام جدی دولت دهم بر این امر است تا این پروژه‌ها به مرحله نهایی برسند.

حسینی در ادامه گفت: به منظور برگزاری همایش‌ها، بزرگداشت شخصیت‌ها و انجام کارهای فرهنگی در دولت دهم، بیش از 230 سفر به شهرهای کشور از سوی وزارت ارشاد صورت گرفته است.

ایشان تصریح کرد: در سال 1391 به دلیل شرایط خاص اقتصادی، دشمن تمام توان خود را به کار گرفته بود تا ضربه سختی بر پیکره انقلاب وارد آورد، ولی هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش بی‌وقفه دولت‌مردان و مدیران سطوح مختلف کشور سبب شد تا این دشواری‌ها پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول